بوشهر-ایرنا- نمایشگاه خوشنویسی " غبار راه طلب " روز جمعه با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه در نمایشگاه سوره حوزه هنری بوشهر افتتاح شد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر در ارتباط با برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه غبار راه طلب آثار هنرمندان ارزشی عبدالرحیم و رضا شاه حسینی و با تذهیب سمیه نصوری به مناسبت دهه مبارک فجر و میلاد امام علی (ع) به مدت یک هفته در نگارخانه سوره برپا شده است.

امید پارسایی فر افزود: در این نمایشگاه علاوه بر اجرای اشعار، احادیث و آیات کلام وحی ظروف سنتی چوبی با طراحهای سنتی ایرانی اسلامی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه غبار راه طلب ۳۴ اثر در قالب های، چلیپا، قطعه، سیاه مشق، قصار نویسی، تابلوهای چند بعدی استفاده شده است.

پارسایی فر یادآور شد: با توجه به حس آرامش و معنوی فضای نمایشگاه که بر گرفته از آیات، احادیث و اشعار جاودان تمدن ایران اسلامی است می‌طلبد شهروندان از این ظرفیت استفاده لازم را ببرند.

وی اضافه کرد: علاقه مندان می توانند از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ به نگارخانه مراجعه و از آثار نمایشگاه خوشنویس و تذهیب «غبار راه طلب» بازدید کنند.

پارسایی فر گفت: همچنین مقرر شده شنبه همزمان با میلاد امام علی (ع) و آخرین روز نمایشگاه ۲۲ بهمن ماه برپا کنندگان نمایشگاه با هنرجویان و علاقه مندان «مشق جمعی» برگزار کنند.