شهرری- ایرنا- امام جمعه موقت شهرری گفت: مردم عزتمند شهرری دیروز با استقبال پرشورشان از رئیس جمهور نشان دادند، خدمتگزاران واقعی خود را به خوبی می شناسند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری توضیح داد: یکی از مهم ترین امتیازات رییس جمهور ما، مردمی بودن ایشان و حرکت در مسیری‌ است که رهبری تبیین کرده اند.

وی با اشاره به ثمرات سفر دیروز آیت الله رئیسی به شهرری خاطرنشان کرد: مصوبات بسیار خوبی هم در رابطه با پیشرفت و توسعه ری دیروز اعضای هیات دولت در ری داشتند.

ابراهیمی با اشاره به ایام الله دهه فجر بیان کرد: انقلابی را امام عزیزمان تاسیس کرد که تمام قدرت های استکباری دنیا از ابتدا توطئه‌های پیچیده‌ و عظیمی را علیه اش طراحی کردند ولی با قدرت رهبری امام عزیزمان و رهبری معظم به مفتضحانه‌ترین شکل ممکن شکست خوردند.

امام جمعه موقت شهرری گفت: به گفته فرماندهی سپاه پاسداران دشمنانی که در فتنه‌های اخیر شکست خوردند به سوزاندن قرآن روی آورده‌اند ولی شک نکنند از این پس در هیچ جای دنیا از دست مسلمانان در امام نیستند.

وی افزود: امروز حزب الله در لبنان، فاطمیون در افغانستان و انصارالله در یمن با آموزه‌های سپاه عزیزمان محور مقاومت فوق العاده ای را ایجاد کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی ضمن تبریک روز ولادت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر هم خاطرنشان کرد: این پدرها بودند که ما را سرسفره علی مرتضی (ع) نشاندند و ما را با اهل بیت (ع) آشنا کردند.

ایران مقتدر، خاری در چشم  دشمنان کوردل و استکبارجهانی است

امام جمعه بخش قلعه نو شهرری ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و دهه مبارک فجر، اظهار داشت:  دشمنان اسلام بدانند که هرچه شرارت، خیانت و توطئه کنند، ایران ما مقتدرتر و نظام ما بارورتر خواهد شد. 

حجت الاسلام  سید مجتبی حسنی در خطبه های نماز جمعه  با اشاره به سفر ریاست جمهوری به شهرستان ری ، سفر ایشان را سفری مبارک و پربرکت خواند و افرود: آنچه را که مربوط به بخش قلعه نو در این سفر به آن پرداخته شد، معضل ترافیک قلعه نو بود که انشاءلله با همت مدیران و مسوولین محلی و  منطقه ای و بودجه ای که مشخص شده، شاهد احداث کمربندی قلعه نو باشیم تا عبور و مرور مردم سهولت یابد. 

حجت الاسلام  حسنی،  از نکات برجسته و مهم سفر ریاست جمهوری به شهرری را حمایت از تولید عنوان و خاطرنشان کرد.:  بخش قلعه نو ، بخش مولد است به ویژه در حوزه دامداری و کشاورزی که رکن و اساس است چرا که تامین خوراک و گوشت و ارزاق از این منطقه به نقاط دیگر کشور اهمیت بسزایی دارد که امیداوریم با حمایت دولتمردان و کارگزاران از کشاورزان و دامداران و واحدهای صنعتی این منطقه شاهد رونق و شکوفایی بیشتر در این بخش باشیم. 

وی گفت: دولت سیزدهم با تلاش شبانه روزی و جهادی، کارهای زیربنایی خوبی در حال اقدام دارد که امیدوار هستیم که در آینده نزدیک، مردم عزیزمان، اثرات این اقدامات را در سفره خود بیشتر شاهد باشند.

امام جمعه بخش قلعه نو  در ادامه با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مطالبات مردم توسط مسولین و مدیران محلی و منطقه  شایسته است، تصریح کرد: نظام ما نظام اسلامی و علوی است ، همه باید با اعتقاد، صلابت و سلامت مراقبت کنیم تا اتفاق ناگواری در نظام اداری این بخش رخ ندهد و به برکت خون شهدا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه استقرار نظام اسلامی، از برکات دیگر انقلاب اسلامی است، افزود : گرامیداشت  ۲۲ بهمن انفجار نور، پیروزی حق بر باطل و حقانیت راه امام (ره) و شهدا را نشان می دهد. سند این نصرت الهی این است که ۴۴ سال از سوی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی هر روز شرارت، ترور ، توطئه ، جنگ و تحریم صورت گرفته، اما دشمنان کوردل بدانند این پرچم به دست امام زمان عج  و به برکت خون شهدا  برافراشته شده و انشاءلله به دست صاحب اصلی اش خواهد رسید. 
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام بدانند که هرچه شرارت، خیانت و توطئه کنند ایران ما مقتدرتر و نظام ما بارورتر خواهد شد و انشاءلله حماسه و اقتدار مردم را  در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد خواهیم بود.