جیرفت- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: خلائی در حوزه دانش رسانه در جنوب استان وجود دارد و تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این است اهالی رسانه این خطه بیشتر توانمند شوند.

بهرام مسلمی مهنی روز جمعه در حاشیه کارگاه آموزشی ویژه خبرنگاران جنوب کرمان در جیرفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سواد رسانه‌ای اهمیت خاصی دارد اما پیش از تاکید بر آموزش سواد رسانه‌ای تاکید بر این است که اول خبرنگارها از نظر توانمندی و دانش فنی تقویت شوند.

وی با بیان اینکه طی دیروز و امروز بیش از ۴۵ نفر از خبرنگاران جنوب کرمان در کارگاه آموزشی تکنیک‌های مصاحبه و گزارش نویسی شرکت کردند، اضافه کرد: گواهی پایان دوره این کارگاه از طریق دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

مسلمی مهنی ادامه داد: تدریس این دوره از کارگاه آموزشی در جنوب کرمان که ۲ روز در شهرهای کهنوج و جیرفت برگزار شد بر عهده علیرضا کتابدار بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان افزود: این کارگاه با همگرایی این اداره کل، خانه مطبوعات و موسسه آیینه هنر برگزار شد.

وی با تاثیرگذار دانستن این کارگاه‌های آموزشی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم قبل از پایان سال برنامه آموزشی جدیدی داشته باشیم و در این راستا از مدرسان کارآزموده و شناخته شده بهره می‌گیریم.