رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: رسیدگی و مهربانی به ایتام سیره امام علی (ع) و بزرگترین خواسته الهی و فرصتی ارزشمند برای ترویج مهربانی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی غروب شنبه در جریان بازدید از پرورشگاه مژدهی رشت در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه این فرزندان که به دلایل مختلف خانواده هایشان نتوانستند از آنها نگهداری کنند امانت هایی در نزد ماو از مهر پدری و مادری محروم هستند، افزود: این مراکز فرصتی است تا مهربانی و انسانیت ما تقویت شود و حمایت از آنان فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ مهربانی در جامعه است.
وی اظهار کرد: این کودکان از نظر عاطفی از پدر محروم هستند هر یک از ما می توانیم دستی به مهر بر سر آنان کشیده و یا حداقل به منظور رفع و تامین نیازهای مادی آنان اعم از امکانات آموزشی، ورزشی و رفاهی به میزان توانمان مساعدت کنیم.
وی عنوان کرد: خیران هم همان طور که در گذشته، کمک‌های بسیار خوبی به این مجموعه ها داشته اند در آینده نیز به مساعدت و همراهی خود ادامه می‌دهند و در جامعه ما انسان های نیکوکار کم نیست.
استاندار گیلان با قدردانی از تلاش پرسنل این مرکز ادامه داد: این افراد خدمات ارزنده ای را به کسانی که دچار محرومیت هایی شده اند، انجام می دهند و ما نیز اهتمام داریم تا هر آنچه از دست مان بر می‌آید در کمک به آنان و حمایت از این کودکان انجام دهیم.

استاندار طی این بازدید ساعتی را در کنار این کودکان به گپ و گفت صمیمانه و پدرانه با آنان گذراند.