قزوین - ایرنا - آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قروین و محند مهدی اعلایی استاندار عصر شنبه از تمرینات تیم شمس آذر نماینده قزوین در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرمربی، مدیرعامل و مالکان باشگاه شمس آذر در این بازدید که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین انجام شد، به تشریح وضعیت تیم فوتبال این باشگاه، روند آماده سازی و اهداف آن اشاره و توضیحاتی را ارایه دادند.

امام جمعه و استاندار قزوین نیز در دیدار با بازیکنان و کادر فنی این تیم و با برشمردن فواید ورزش و نشاطی که برای جامعه به همراه دارد، برای شمس آذر در ادامه مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کردند و خواستار تلاش جدی بازیکنان و دست اندرکاران این تیم برای صعود به لیگ برتر شدند.

تیم فوتبال شمس‌آذر نقش موثری در افزایش نشاط مردم استان دارد

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در این دیدار ضمن تبریک میلاد امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: امام علی (ع) بزرگمرد عالم جوانمردی است، کدام ورزشکار و کدام مملکت جوانمردی مانند امیرالمومنین (ع) دارد؟ این فرصتی است که شما را نسبت به رقبایی که با آن حضرت ارتباط ندارند پیشتاز می‌کند، در عرصه‌های بین‌المللی، ورزشکاران ما امیرالمؤمنین (ع) را دارند، این مهم آن‌ها را جلو می‌برد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه تیم فوتبال شمس‌آذر نقش مؤثری در افزایش نشاط مردم استان دارد و به این تیم خوب افتخار می‌کنیم، بیان کرد: وقتی ما محصول کار شما را می‌بینیم، خیلی خوشحال می‌شویم و به آن افتخار می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: شما در وحدت، نشاط و امیدواری مردم نقش مؤثری دارید، مردم اگر شما را امیدوار و پیروز ببینند، خوشحال می‌شوند و امیدواریم همواره شاهد پیروزی‌های شما باشیم.

برای جشن صعود به لیگ برتر آماده می شویم

استاندار قزوین نیز در ادامه گفت: امروز تیم فوتبال شمس آذر تبدیل به یکی از کارویژه های اصلی استان شده است چرا که در استان نشاط و خودباوری ایجاد می کند و زمینه اعتماد به نفس اجتماعی را فراهم می کند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز شنبه در نشست صمیمی با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شمس آذر اظهار داشت: تیم پرافتخار شمس آذر قزوین با تلاش‌ها و سرمایه گذاری موثر مدیران واحد صنعتی شمس آذر که هم در حوزه صنعت افتخار آفرینی دارند و هم در حوزه ورزش گام بلندی برداشته اند، در حال تبدیل شدن به یکی از مزیت‌های ورزشی ‌استان است.

وی با بیان اینکه خودمان را برای جشن صعود به لیگ برتر آماده کرده ایم و دیگر بارقه های آن مشخص است و باید برای این موضوع آماده باشیم، افزود: مجموعه مدیریتی استان هم باید در زمان باقیمانده این فصل اقدامات خوبی داشته باشد تا صعودی با افتخار و با ثبت یک رکورد انجام شود و مایه نشاط برای جامعه باشد.

اعلایی با بیان اینکه تامین زیر ساخت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در بحث ورزشگاه در سفر رئیس جمهوری به استان اعتباراتی را گرفته ایم و باید اقداماتی انجام شود تا ورزشگاه هم به ورزشگاه لیگ برتری تبدیل باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: مدیران،کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شمس آذر تا پایان فصل و جشن صعود مجموعه مدیریتی استان را یار کمکی خود بدانند و برای رسیدن به این موفقیت هر اقدامی که نیاز است باید انجام شود و امروز تیم فوتبال شمس آذر تبدیل به یکی از کارویژه های اصلی استان شده است چرا که در استان نشاط و خودباوری ایجاد می کند و زمینه اعتماد به نفس اجتماعی را فراهم می کند.

نماینده عالی دولت در قزوین اظهار داشت: جشن صعود تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر در اردیبهشت سال آینده مصادف با ایام آیین ۵۰ بدر قزوین است که یکی از میراث های فرهنگی این دیار است و تقارن این جشن با جشن صعود تیم شمس آذر می تواند نشاط اجتماعی را در استان بالا ببرد.

وی با بیان اینکه برای بررسی مشکلات این تیم به زودی جلسه ای با مدیران باشگاه برگزار خواهد شد، افزود: عدم حضور ما در جمع شما دلیل بی توجهی نیست بلکه به دلیل مشغله هایی است که وجود دارد اما قلب ما با شما است و به دنبال این هستیم تا در این موفقیت ها کنار شما باشیم.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین تا پایان هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور با کسب ۴۱ امتیار و با اختلاف ۱۰ امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارد و جدی ترین گزینه این فصل برای صعود و راهیابی به لیگ برتر به شمار می رود.