شهرکرد_ ایرنا_ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف استان از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید سرزده از طرح پدافند غیرعامل برای تامین آب آشامیدنی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.
وی افزود: در همین راستا تسریع در روند تکمیل طرح تامین آب آشامیدنی نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان در دستور کار قرار گرفت.
حیدری تصریح کرد: رییس‌جمهور سه هفته قبل به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اجرایی خود، دستور ویژه برای تخصیص اعتبار این طرح را صادر کرد.
وی یادآور شد: رییس‌جمهور همچنین به معاون اول خود دستور داد تا در جلسه‌ای با وزیران مختلف مشکلات طرح‌های چهارمحال و بختیاری را برطرف کند که این نشست دو هفته قبل برگزار و تصمیم‌گیری‌های مطلوبی شد.
حیدری اظهار داشت: طرح تامین آب آشامیدنی نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون به‌طور آزمایشی وارد مدار شده است تا مشکلات احتمالی آن شناسایی و رفع شود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.