تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان گفت: جامعه‌ دانشگاهی کشور نیاز دارد برای تحقق سلامت برای همه‌ دانشجویان در همه‌ دانشگاه‌ها تلاش کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان امور دانشجویان، ابراهیم نعیمی روز یکشنبه با تاکید بر ضرورت پیشگیری در حوزه سلامت، افزود: باید برای ارتقای سواد سلامت دانشجویان رویکرد پیشگیرانه داشته باشیم و برای همین امر در برگزاری پرشور اولین جشنواره ملّی سلامت دانشجویان تلاش کنیم.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان درباره اهمیت و ضرورت برگزاری اولین جشنواره ملّی سلامت دانشجویان گفت: از آنجا که دانشجو به پویایی علمی جامعه کمک می‌کند، باید برای سلامت او و اثر آن بر جامعه، اهمیت قائل شد.

وی افزود: در رویکرد راهبردی و اجرایی خود در دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی به لزوم اصالت‌بخشی به مفهوم "پیشگیری" تاکید می‌کنیم تا بتوانیم بحران را قبل از وقوع واقعه حل کنیم.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان درباره نقش جامعه دانشگاهی در سلامت دانشجویان اظهار داشت: جامعه‌ دانشگاهی کشور نیاز دارد برای تحقق سلامتی برای همه‌ دانشجویان در همه‌ دانشگاه‌ها تلاش کند.

نعیمی بر ضرورت و اهمیت برگزاری اولین جشنواره ملّی سلامت دانشجویان تاکید و خاطرنشان کرد: وجود چنین نهادی در جهت گردهم آوردن ظرفیت‌های علمی و اجرایی کشور برای تحقق پیشگیری و ارتقای سواد سلامت لازم است؛ چرا که این جشنواره قصد دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پرکاربرد خود دانشجویان، آن را برگزار کند و در راستای حال خوب دانشجویی قدم بردارد.

جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور توسط دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال برگزاری است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای جشنواره به آدرس www.festival.ssaorg.ir مراجعه کنند.