تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی داور در فاصله دومتری خود خطا نمی‌گیرد، اعتراض شروع شده و روند کار را به سمتی می‌برد که می‌بینیم. ما از باشگاه فولاد شکایتی نداریم اما به روند قضاوت ایراد می‌گیریم و با این روند پرسپولیس از قهرمانی دور می‌شود.

به گزارش ایرنا، افشین پیروانی که برای حضور در نشست کمیته انضباطی بازی فولاد و پرسپولیس دعوت شده بود، در سخنانی تاکید کرد: اینکه چرا امروز اینجا هستم برای خود من هم سئوال بود چرا که مساله‌ای ایجاد نشد. از دوستان هم سئوال کردم گفتند به عنوان فردی که مطلع بود و از نزدیک جریان را شاهد بودم به این نشست دعوت شده و هدف دیداری بود که محقق شد.

او در مورد جنجال بازی دو تیم فولاد و پرسپولیس خاطر نشان کرد: نسبت به تیم فولاد هیچ اعتزاضی نداریم چراکه فولاد از حق خود دفاع کرده و این روند طبیعی است اما اعتراض ما نسبت به قضاوت بازی است. وقتی داور در فاصله 2 متری خود خطا را نمی‌گیرد باعث ایجاد اعتزاض می‌شود و این مساله مهمی است که باید برطرف شود.

وی تاکید کرد: VAR برای فوتبال ما بهانه خوبی شده، ما هنوز بسیاری از امکانات اولیه را نداریم اما از VAR صحبت می‌کنیم. به زمین که می‌رویم خط کشی چپ و راست است و با این قضاوت‌هایی که می‌بینیم نباید انتظار خروجی مناسبی از فوتبال ایران داشته باشیم. در کل امیدوارم روند کار به شکلی پیش برود مسایل رخ داده به نفع فوتبال ما باشد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با این قضاوت‌هایی که در لیگ می‌بینیم، پرسپولیس از صدر جدول پایین آمده و از قهرمانی دور می‌شود. خودتان قضاوت کنید در این مدت چه اتفاقاتی رقم خورد و روند کار به چه شکلی بوده است. آرام‌ترین نیمکت را داریم و به کسی هم اجازه نمی‌دهیم به فرد دیگری توهین یا بی‌احترامی کند اما وقتی این مسایل رخ می‌دهد همه چیز به هم ریخته و شرایط تغییر می‌کند، اما بازهم تاکید می‌کنم باید امیدوار بود که روند کار به سمت و سویی برود که خروجی خوبی برای فوتبال ما داشته باشد.