تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی محور امنیت عمومی جامعه است و کارنامه پرافتخار این نهاد انقلابی باید بیش از پیش در جامعه تبیین شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله«قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز دوشنبه در همایش بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی فراجا استان مرکزی، افزود: کارنامه نیروی انتظامی با وجود تعدد ماموریت‌های مختلف بسیار درخشان است.

وی ادامه داد: اگر در جامعه‌ای امنیت باشد تمامی امور دست یافتنی است و اگر این مولفه مهم ناپایدار یا دچار چالش‌های جدی شود آن جامعه در فضای درونی خود دچار مشکل می‌شود و اکنون در پرتو اخلاق مداری و ارائه توصیه‌ها و تدابیر کارشناسانه نیروی انتظامی، چالش‌های احتمالی به حداقل رسیده و امنیت وصف‌ناپذیری در سراسر میهن اسلامی برقرار است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عملکرد نیروی انتظامی در اتفاقات اخیر را ارزشمند توصیف کرد و گفت: پرسنل خدوم فراجا در حوادث اخیر با هوشمندی و ابتکار عمل، به خوبی توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: نیروهای جان برکف انتظامی برای تامین امنیت عمومی و مقابله با اشرار و برهم‌زنان نظم و آرامش جامعه به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و تاکنون نیز شهدای زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده‌ است.

وی بیان کرد: فراجا با تکیه بر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و پیروی از ولایت، همواره با اقتدار و صلابت و با بهره‌گیری از اعتماد و مشارکت مردم، گام‌هایی بلند و اساسی در راستای ارتقای همبستگی ملی، نشاط اجتماعی و قانون‌گرایی برداشته است و مردم نیز همواره قدردان زحمات پرسنل خدوم این نیروی انقلابی هستند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی نمی‌توانند توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور را ببینند و به همین دلیل توطئه‌پراکنی بر علیه نظام را در دستور کار دارند و آحاد جامعه به خصوص نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی باید نسبت به این توطئه‌ها هوشیار و آگاه باشند.