تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: لازمه تحقق تمدن اسلامی توجه و عمل به مولفه‌ها و شاخص‌های مهم آن همچون ایمان، جهاد، شهادت و از همه مهمتر تبعیت از ولایت‌فقیه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار حسین یوسفعلی‌زاده روز دوشنبه در آیین بزرگداشت شهید گمنام در دانشگاه تربت‌حیدریه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی هنوز این نکته اساسی را درک نکرده‌اند که ‌رمز پیروزی و استمرار این نظام همین شاخصه‌ها است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس دشمن تحلیل و محاسبه درستی در طراحی نقشه‌های جدید خود نداشت و این موضوع باعث شد نقشه آنها در اغتشاشات اخیر مانند همیشه با شکست مواجه شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دشمن اعتراف کرد بهترین طراحی‌ها و بسیج همه امکانات و تجهیزات را برای یک توطئه برنامه‌ریزی شده داشت، اما با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب نقش برآب شد.

وی با بیان اینکه دشمن همچنان در صدد خارج کردن جوانان از صف انقلاب است، افزود: بر همین اساس فریضه فوری و ضروری جهاد تبیین، بر همگان واجب کفایی است.

یوسفعلی زاده بیان کرد: این تاکید بدان معناست هر شخصی در هر کجا با قلم، قدم، زبان، رفتار، کردار و به هر میزانی که می‌تواند همانند دوران دفاع مقدس در جهاد تبیین نیز حضور مستمر و مثمر ثمر داشته‌ باشد.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن به طور مدام فتنه‌انگیزی می کرد، حضور و تشییع شهدای گمنام در دی ماه گذشته غبار فتنه کشور را شست‌و شو داد.