اراک - ایرنا - مربی تیم فوتبال مس‌رفسنجان گفت: فرصت و زمانی که به مربیان خارجی در تیم ملی فوتبال کشور داده می شود به مربیان داخلی داده نمی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «ابراهیم صادقی» در نشست پیش از بازی تیم فوتبال مس رفسنجان با تیم آلومینیوم اراک افزود: در جام ملت‌های سال ۲۰۰۷ تیم ملی ایران با وجود این که بازی خوبی مقابل تیم فوتبال کشور کره جنوبی ارایه داد در ضربات پنالتی بازی را به این تیم واگذار کرد و امیر قلعه نویی پس از یک سال کنار گذاشته شد.

وی ادامه داد: اگر در آن زمان از امیر قلعه نویی به عنوان یک مربی ایرانی حمایت می شد در آینده می توانست نتیجه بهتری کسب کند.

مربی تیم فوتبال مس‌رفسنجان خاطرنشان کرد: زمانی که یک مربی خارجی برای تیم ملی انتخاب می شود از نظر قرارداد، زمان و فرصت بیشتری به آن می دهند ولی مربیان داخلی این فرصت، امکانات و اردوها را ندارند.

صادقی افزود: مربیان خوب و با کیفیتی اکنون در کشور وجود دارد که اگر حمایت شوند و زمان بهتری در اختیار آنان قرار دهند می توانند نتیجه بهتری بگیرند.

وی با یادآوری بازی تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل تیم آلومینیوم اراک گفت: با توجه به مساوی بودن امتیازات، این بازی برای تیم مس رفسنجان با اهمیت بوده و تیم ما برای یک بازی خوب و با کیفیت آماده‌است.

مربی تیم فوتبال مس‌رفسنجان افزود: بزرگترین هدف این تیم در لیک برتر، ارایه بازی با کیفیت و کسب نتیجه خوب برای تیم است.

صادقی گفت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب و محترمی داشته و تیم رفسنجان بازی مهم و سختی پیش رو داشته و در کنار حفظ کیفیت فنی، ارایه بازی خوب و پیروزی در بازی در دستور کار این تیم قرار دارد.

وی ادامه داد: مشکلاتی در باشگاه تیم رفسنجان وجود دارد و این مشکلات را ما مثل برخی مربیان فریاد نمی زنیم.

مربی تیم فوتبال مس‌رفسنجان خاطرنشان کرد: تیمی که می خواهد جزء سه تا چهار تیم بالای جدول باشد باید از آن حمایت بهتری انجام شود و این حمایت تنها به مدیریت باشگاه باز نمی‌گردد بلکه باید مدیران شرکت مس و مدیران ارشد شهر رفسنجان انجام شود.

حسینی افزود: تیمی که سومین سال حضورش در لیگ برتر بوده و توانسته با ارایه فوتبال فنی و با کیفیت نتایج خوبی کسب کند و هر سال پیشرفت کرده باید از آن حمایت بیشتری انجام شود.