تربت‌حیدریه - ایرنا - عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تلاش برخی دولت‌ها برای حاکم کردن سبک زندگی غربی در کشور گفت: در دولت سیزدهم تمام شاخص‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی رو به رشد است.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا ترقی دوشنبه شب در جمع اقشار مختلف مردم تربت‌حیدریه در مسجد جامع این شهر به مناسبت دهه فجر افزود: کم توجهی برخی دولت‌ها به مبانی سبک اسلامی و نگاه به غرب باعث شد هنوز با آرمان‌های انقلاب و تحقق دولت سبک اسلامی فاصله داشته باشیم.

وی اضافه کرد: حدود سه دهه از عمر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی با دولت‌هایی سر و کار داشتیم که پایبندی کمی به مبانی حکومت اسلامی و دینی داشتند و حتی بعضا معتقد به جدایی دین از سیاست بودند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم از معدود دولت های معتقد به واگذاری و اداره حکومت به دست و سلیقه مردم است، گفت: دولت های قبلی معتقد بودند اگر برجام محقق و به قدرت‌های خارجی متکی شویم، مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

ترقی افزود: چنین تفکری، گرانی و تورم را بر کشور حاکم ساخت و بر مشکلات مردم افزود در حالی که باید امروز بدون وابستگی به نفت کشور را بر اساس سبک اسلامی اداره می کردیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اظهار کرد: برخی دولت های قبلی دنبال استقراض از بانک جهانی بودند و به جای سبک زندگی اسلامی دنبال الگوهای غربی رفتند؛ خوشبختانه با استقرار دولت سیزدهم ثابت شد بدون اتکا به برجام و غرب می‌توانیم روی پای خودمان ایستاده و بر مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی غلبه کنیم.

ترقی گفت: در دولت سیزدهم تمام شاخص‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی رو به رشد است و با وجود تحریم‌ میزان تولید کشور بالا رفته و صادرات بدون وقفه جریان دارد.

وی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: به برکت انقلاب پیشرفت‌های خوبی در زمینه تولید علم، دارو و تسلیحات نظامی مدرن حاصل شده است به گونه‌ای که در اغلب شاخص ها با قدرت‌های جهانی برابری داشته و حتی جلوتر از آنها هستیم.

ترقی با تصریح بر وجود امنیت کامل ایران در منطقه ای متلاطم؛ بر ضرورت تحقق گام سوم انقلاب تاکید و اظهار کرد: برای ایجاد یک دولت کامل اسلامی نیازمند کادرسازی و انتخاب افراد مناسب هستیم و باید کارگزاران را با چنین معیارهایی انتخاب کرد.

وی تصریح کرد: در جامعه‌ای که در آن دروغ، نیرنگ، غیبت و کلاهبرداری حاکم باشد، سبک اسلامی پیاده نخواهد شد.
تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد مقدس از شهرهای مهم و بزرگ استان خراسان رضوی است.