تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال برای حساس‌ترین دیدار لیگ برتر فوتسال در این فصل تصمیم عجیبی گرفته است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان در حساس‌ترین مقطع زمانی این فصل لیگ برتر روز پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و پنجم برگزار می‌شود. بدون شک این دیدار مهم‌ترین بازی فصل است و می‌تواند قهرمان را مشخص کند.

مس سونگون با یک تساوی هم می‌تواند حکم قهرمانی خود را امضا کند و همین موضوع باعث شده تا تمام حساسیت لیگ در این بازی جمع شود.

دیدار ۲ تیم قرار است در تبریز برگزار شود اما فدراسیون در اقدامی عجیب تصمیم گرفت که بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

این در حالی است که شورای تامین استان نیز اجازه برگزاری بازی با حضور تماشاگران را داده است. نکته دیگر نیز این است که دیدار رفت هم با حضور حدود ۲۰۰ نفر از تماشاگران اصفهانی برگزار شد و همین موضوع باعث شده تا مسوولان باشگاه مس سونگون از این وضعیت به شدت ناراحت شوند.

البته دلیل فدراسیون فوتبال برای اینکه اجازه ندهد این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود، این است که عدالت برای همه تیم‌ها رعایت شود چرا که پیش از این دستور داده بودند تا دیگر دیدارها تا پایان فصل نیز بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

حال باید دید فدراسیون فوتبال تصمیم جدیدی می‌گیرد یا بر تصمیم قبلی خود باقی خواهد ماند.

دیدار تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان روز پنجشنبه ۲۰ بهمن‌ماه در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود. مس در حال حاضر ۶۳ امتیازی است و گیتی‌پسند نیز با ۵۷ امتیاز در رده دوم جای گرفته است.