تهران- ایرنا- مجمع سالانه فدراسیون شطرنج با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در حالی برگزار شد که اطلاع رسانی دقیقی درباره این مجمع انجام نشد.

به گزارش ایرنا، مجمع سالیانه فدراسیون شطرنج با حضور سید محمد پولادگر معاونت قهرمانی وزارت ورزش، آرش فرهادیان رئیس مشترک فدراسیون‌ها، حسن تامینی رئیس فدراسیون و دیگر اعضای فدراسیون شطرنج و نمایندگان برگزار شد.
در این مجمع اساسنامه کمیسیون‌های ورزشکاران، داوران، مربیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به رای گذاشته شد که با رای اکثریت مورد موافقت قرار گرفت.

در پایان این مجمع تامینی خاطر نشان ساخت: شطرنج‌بازان ملی پوش نیاز به اردو در کشور روسیه و داشتن سرمربی حرفه‌ای خارجی دارند.

همچنین در این مجمع پولادگر با بیان اینکه شطرنج می تواند به کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی کمک کند گفت: با حضور شطرنج در مسابقات آسیایی هانگژو امیدوار هستیم که این رشته مدال‌های بیشتری برای کاروان کشورمان کسب کند.

برگزاری این مجمع بدون اطلاع رسانی دقیق برای رسانه ها در حالی است که آتش اختلاف در فدراسیون شطرنج بیش از گذشته در حال زبانه کشیدن است و برخی از مسوولان این فدراسیون به منتقد شماره یک حسن تامینی رییس فدراسیون تبدیل شده‌اند.

یکی از پیشکسوتانی که اکنون در جبهه مقابل تامینی قرار دارد شادی پریدر نایب رییس فدراسیون است. وی روز گذشته در چند رشته استوری به مدیریت نماینده اسبق رشت در مجلس شورای اسلامی تاخت و در نهایت وی را متهم به باندبازی در فدراسیون کرد.