کرمان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه خودروی پژو حامل ۳۴۴ کیلو تریاک قبل از ورود به شهر سیرجان خبر داد.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با انجام کار اطلاعاتی از ورود یک محموله سنگین موادمخدر به حوزه شهرستان سیرجان مطلع و این موضوع را با انعکاس زمان دقیق تردد این خودرو به پلیس این شهرستان اطلاع دادند.

وی بیان کرد: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیرجان به سرعت وارد عمل و با استقرار در چند نقطه از محور اصلی این شهرستان موفق شدند خودروی مورد نظر را درست در لحظه ورود به شهر سیرجان شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۳۴۴ کیلو تریاک از این خودرو و دستگیری یک متهم تصریح کرد: در این رابطه با تلاش بی وقفه ماموران یک دستگاه خودروی سواری دیگر که راه پاک کن این محموله بود نیز توقیف شد که پی‌جویی های پلیسی برای شناسایی راننده خودرو در دست انجام است.

ناکامی در انتقال ۱۶۱ کیلو حشیش

فرمانده انتظامی بم نیز گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس اراک و عملیات ضربتی پلیس بم ۱۶۱ کیلو حشیش از یک دستگاه خودروی پژو عبوری از محورهای روستایی کشف شد.

سرهنگ یوسف سلیمانی ادامه داد: ماموران پلیس موادمخدر استان مرکزی با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی پژو حامل موادمخدر از محدوده مناطق شرقی استان کرمان مطلع و به سرعت این موضوع را به پلیس این مناطق از استان کرمان اطلاع دادند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "بم" با هم افزایی پلیس شهرستان‌های"ریگان" و "نرماشیر" ضمن استقرار در مسیرهای احتمالی تردد این خودرو موفق شدند خودروی مورد نظر را هنگام عبور از یکی از محورهای روستایی محدوده شهرستان بم شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به اینکه راننده این خودرو با مشاهده ماموران با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد، گفت: در ادامه ماموران جهت جلوگیری از وقوع حادثه برای رانندگان خودروهای عبوری و اهالی مناطق روستایی با شلیک دقیق به لاستیک ها موفق شدند آن را متوقف و ضمن دستگیری راننده در بازرسی از این خودرو ۱۶۱ کیلو حشیش کشف کنند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی یادآور شد: در سایه اشرافیت اطلاعاتی پلیس سراسر کشور نسبت به تحرکات سوداگران مرگ هیچ معبری برای عبور مواد خانمانسوز مخدر امن نخواهد بود.