جیرفت- ایرنا- فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: طرح آبرسانی برای سه روستا با جمعیت ۳۰۰ خانوار و یک هزار و ۷۲۰ نفر جمعیت در رودبار جنوب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، سردار محمدعلی نظری روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ۹۷ روستای دیگر در شهرستان رودبار جنوب در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی و آبرسانی، ایجاد سیل بند و قنوات در این شهرستان با مجموع اعتبار ۷۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در رودبار، ادامه داد: در حاشیه روستای کروچان که سال‌های قبل سیل آمد با اعتباراتی که استانداری و فرمانداری تخصیص دادند بسیج سازندگی اقدام به ساخت سیل بند در مکان تهدید اصلی سیل، کرد.

سردار نظری افزود: احیای چهار رشته قنات برای کشاورزی ساخت یک باب خانه عالم، ساخت ۱۰۰ سرویس بهداشتی با کمک کمیته امداد، گروه‌های جهادی و سپاه از دیگر طرح‌هایی بود که در شهرستان رودبار جنوب به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ساخت پنج پایگاه مقاومت برای ایجاد امنیت مردمی در رودبار جنوب را از دیگر طرح‌های امروز در این شهرستان بیان کرد.