تهران- ایرنا- معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: افرادی که در مدیریتی قبلی ماموریت بستن تیم را بر عهده داشتند اعلام کردند نیازی به تیم حقوقی باشگاه ندارند و اگر مشکلی باشد به صورت موردی اعلام می‌کنند.

به گزارش ایرنا،فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال امروز جمعه در گفت‌وگویی با اشاره به رای کمیته تعیین وضعیت درباره کاوه رضایی، اظهار داشت: در فصل گذشته تیمی که از سوی مدیرعامل استقلال ماموریت پیدا کرده بود نقل و انتقالات را بر عهده داشته باشند با نفراتی همچون کاوه رضایی مذاکراتی داشتند. این بازیکن در تمرینات حضور پیدا کرد اما به خاطر مشکلاتی که داشت نتوانست قرارداد خود را به صورت رسمی امضا کند، مذاکرات شروع شد و این مذاکرات به صورت محرمانه از سوی تیم مذاکره کننده صورت می‌گرفت.

وی افزود: پس از اینکه مشکلات به وجود آمد در جلسه‌ای شرکت کردیم و تیم حقوقی موافقت خود را اعلام کرد تا کاوه رضایی به تیم اضافه و در صورت ایجاد مشکل پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

سمیعی درباره اینکه تفاهم‌نامه‌ای که میان طرفین امضا شده بود و آیا باشگاه استقلال می‌تواند از کاوه رضایی غرامت بگیرد، اعلام کرد: این ماجرا پیشینه‌ای دارد که باید اول آن را توضیح دهم. در ساختار باشگاه استقلال در زمان مدیریت مصطفی آجورلو خود ایشان قسمتی از کارهای اقتصادی، بازرگانی و درآمزایی را که بخش اعظم و مهم کارها بود را بر عهده گرفتند و چون این کار وقت ایشان را از صبح تا شب می‌گرفت مجبور شد کارهای دیگر مثل تیم را به معاونان و مشاوران مورد اعتماد خود بسپارد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: آجورلو در کارهای اقتصادی و بازرگانی نظر واحد حقوقی را مقدم به نظر خود دانسته و همواره از نظریات حقوقی استفاده می‌کردند اما در برخی قسمت‌های دیگر دوستان اصرار می‌کردند که تیم حقوقی نباشد و آجورلو به شرطی قبول می‌کرد که خودشان مسئولیت را به طور کامل بر عهده بگیرند.

وی تاکید کرد: افرادی که ماموریت بستن تیم را بر عهده داشتند اعلام کردند نیازی به تیم حقوقی باشگاه ندارند و اگر مشکلی باشد به صورت موردی اعلام می‌کنند. معاون اجرایی و یکی از مشاوران مورد اعتماد او در تیم بستن نقش داشتند.

سمیعی گفت: در تفاهم‌نامه کاوه رضایی نوشته شده "قرضی" و و چون قرارداد او با باشگاه تراکتور به صورت دائمی بود، تفاهم‌نامه هیچ اعتباری ندارد.