شهرکرد- ایرنا- تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری روز جمعه با برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) محل برگزاری نماز جمعه شهرکرد پاسخ‌گوی سوالات و مطالبات مردم استان شدند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری روز جمعه در حاشیه برگزاری این میز خدمت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در برپایی این میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد ۱۸ مدیر دستگاه اجرایی استان حضور داشتند که به‌صورت چهره‌به‌چهره، مستقیم و بی‌واسطه پیگیر مطالبات و درخواست‌های مردم شدند.

شهاب قائدی ارتباط مستقیم با مردم را یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی اعلام و تاکید کرد: به‌همین منظور میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان در نماز جمعه شهرکرد برگزار به‌طور مستمر برگزار می‌شود.
وی افزود: سفرهای استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌های مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی مشکلات مردم از نزدیک از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم است و این موضوع در تمامی بخش‌های دولت از مدیران ارشد تا مدیرانی میانی و پائینی وجود دارد.

قائدی تصریح کرد: علاوه‌بر سفرهای استانی و برپایی میز خدمت، حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز از ابتدای انتصاب خود در این استان،بارها به مناطق مختلف استان به‌صورت سرزده و یا برنامه‌ریزی شده سفر کرده و از نزدیک نیازهای مردم استان را شناسایی و برای رفع آن تلاش کرده است.

در برپایی میز خدمت در روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه جاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد مدیران‌کل جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، امور مالیاتی، مدیریت درمان، شرکت توزیع نیروی برق، علوم‌پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، بیمه سلامت، بانک کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، منابع‌طبیعی و آبخیزداری، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، صندوق کارآفرینی اُمید، تامین اجتماعی، حفاظت محیط زیست و رییس‌کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران زیرمجموعه دادگستری چهارمحال و بختیاری از ساعت ۱۰ صبح تا پایان اقامه نماز جمعه حضور داشتند و پاسخ‌گوی مطالبه‌ها و درخواست‌های مردمی بودند.