ورامین - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: به منظور برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن و سهولت دسترسی مردم به مسیرهای راهپیمایی، محدودیت‌های ترافیکی مقطعی در شهرستان‌های شرق استان تهران اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز جمعه مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ علی سلیمانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم محدودیت های ترافیکی مقطعی در شهرستان‌های تحت پوشش فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اعمال می‌شود.

وی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در شهرستان‌های شرق استان تهران را به شرح زیر اعلام کرد.

شهرستان ورامین: شروع راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) به سمت خیابان شهداء ، میدان امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع ساعت شروع راهپیمایی ۹ صبح و پاکسازی معابر از ساعت ۲۴ روز جمعه آغاز شده و اعمال محدودیت از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن اجرا می‌شود.

شهرستان قرچک: شروع راهپیمایی از میدان امام خمینی(ره) ، بلوار امام خمینی(ره) تا مصلای مسجد جامع قرچک است و کمربندهی های جنوبی و شمالی، به عنوان مسیر جایگزین می باشد ضمن این که پاکسازی از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن اعمال می‌شود. شهرستان پیشوا : شروع راهپیمایی از میدان نماز روبروی مسجد امام خمینی(ره) به سمت میدان شهید چمران و میدان امام و خیابان امام خمینی(ره) تا حرم مطهر امامزاده جعفربن موسی الکاظم انجام شده و از ساعت ۹ صبح پاکسازی به صورت مقطعی انجام می‌شود.

شهرستان پاکدشت: شروع راهپیمایی از میدان شعبه (آزادگان ) به سمت میدان معلم و مصلی نماز جمعه بوده و محدودیت از ساعت ۲۴ روز جمعه آغاز و عملیات پاکسازی از ساعت ۴ اعمال می‌شود.

شهرستان پردیس: شهر پردیس شروع راهپیمایی از میدان عدالت تا میدان امام رضا (ع) شهر بومهن شروع راهپیمایی از روبروی مسجد صاحب الزمان تا میدان امام رضا (ع) عملیات پاکسازی معابر از ساعت ۲۴ روز جمعه و اعمال محدودیت از ساعت ۶ صبح انجام می‌شود.

شهرستان دماوند: شروع مراسم راهپیمایی شهر دماوند از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان ۱۷ شهریور و سمت مسجد جامع شهر رودهن شروع راهپیمایی از میدان سپاه به سمت میدان امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع شهر آبسرد شروع راهپیمایی از پایگاه بسیج آبسرد و بلوار اصلی به سمت مسجد جامع شهر پاکسازی معابر از ساعت ۷ صبح و اعمال محدودیت از ساعت ۸ صبح انجام می‌شود.

شهرستان فیروزکوه: شروع راهپیمایی از میدان امام خمینی(ره) به سمت خیابان پاسداران به سمت امام زاده اسماعیل مراسم از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و اعمال محدودیت از ساعت ۷ صبح انجام می‌شود.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.