پردیس – ایرنا - امام جمعه پردیس گفت: مردم ایران در همدلی و همراهی با یکدیگر بی نظیر هستند و در یوم الله ۲۲ بهمن امسال، اتحاد و اعتماد ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس اظهار داشت: به توفیق الهی ۲۲ بهمن امسال مظهر حضور، عزت، اعتماد مردم به یکدیگر و اتحاد ملی خواهد بود و به آحاد مردم توصیه می کنم که راهپیمایی و روز بزرگ و حرکت با شکوه را مظهر اتحاد و اعتماد ملی قرار دهند.

خطیب جمعه شهر پردیس خاطرنشان کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب به سراغ اتحاد ملی می رود و با دروغ‌پردازی و شایعه سازی به دنبال ایجاد اختلاف و بی اعتمادی و ایجاد بدبینی بین مردم، بین مردم و حکومت و سازمان‌ها است و از این طریق می‌خواهد جمهوری اسلامی اسلامی را به زانو در بیاورد.

وی ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، افزود: طبق منویات رهبر معظم انقلاب ۲۲ بهمن اوج قله حرکت پرافتخار مردم و یادآور پرشکوه‌ترین روز تاریخ این ملت است، چرا که مردم در این روز عزت، عظمت و قدرت خود را به دست آوردند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: مردم ولایتمدار شهرهای پردیس، بومهن، سعید آباد، خسرو آباد و بخش جاجرود فردا شنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پر شور خود پایبندی خود را به نظام و تنفر خود را از دشمنان نظام به دنیا اعلام می کنند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه زلزله خوی هشداری برای جدی گرفتن مدیریت بحران در کشور بود، تاکید کرد: توجه به بافت های فرسوده و مقاوم سازی باید در اولویت قرار گیرد و دولت با نگاه بهسازی، بازسازی و بازآفرینی مدیریت بحران رویکردهای مردمی سازی این بخش را فراهم کند.

وی با اشاره به عفو پدرانه مقام معظم رهبری، گفت: عفو پدرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب از محکومینی که شمولیت عفو را داشتند در عید میلاد امیرالمومنین (ع) ، مبعث پیامبر (ص) و تقارن آن با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و پیروزی بزرگ ۲۲ بهمن؛ انجام شد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: عفو مقام معظم رهبری، نشاط عمومی را دوچندان کرد و درباره عفو مربوط به اغتشاشات و فتنه اخیر می‌توان گفت؛ رهبر حکیمی که در موضع پدری دلسوز، از جرم و خطای فرزند فریب‌خورده خود گذشت کرد.

به گزارش ایرنا، در دهه مبارک فجر برای دومین بار میز خدمت مسئولان با حضور ظفر پور ابراهیم فرماندار و معاونان وی در محل برگزاری نماز جمعه برپا شد و مسئولان حاضر پاسخگوی نمازگزاران بودند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.