نوشهر - همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بهره برداری از ۳۰۸ طرح مدیریت شهری استان امروز در آیینی با حضور استاندار مازندران به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان نور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در آیین افتتاح طرح های مدیریت شهری استان و راه اندازی مجتمع مدیریت پسماند در فرمانداری نور گفت: برای اجرای کامل این طرح ها حدود ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رضا علیخانی کشکک افزود : همچنین حدود ۹۱ طرح مدیریت شهری به ارزش بیش از هزار میلیارد ریال امروز کلنگ زنی می شود.

فرماندار نور هم گفت: با همه محدودیت ها و مشکلات موجود در دهه فجر طرح های قابل توجهی افتاح و کلنگ زنی شد.

احمد توکلی افزود :در دهه فجر امسال حدود ۹۶ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید و بستر اشتغال برای دست کم حدود هزار نفر فراهم شد.

وی تکمیل طرح های تاریخی نیمه تمام از جمله محور ارتباطی نور - چمستان - آمل و کمربندی نور - رویان را از مطالبه های بحق مردم این شهرستان بر شمرد.

فرماندار نور گفت :هرچند در حوزه های درمانی در مناطقی از جمله چمستان و لاویج کارهای خوبی انجام گرفته اما تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی این شهرستان مهم بوده و انتظار آن است که وزیر محترم بهداشت به سرانجام رساندن این طرح تاریخی اعتبار قابل توجه اختصاص دهند.

توکلی با اشاره به جمعیت سه برابری ساکن غیر دائم در این شهرستان بیان کرد: امکانات محلی اما خدمات ملی است و انتظار این است که مسوولان در اجرای طرح ملی سرشماری نفوس مسکن به گونه ای عمل کنند تا این جمعیت هم در نظر گرفته شود تا بتوانیم از اعتبارات ویژه برای خدمات دهی بهره مند شویم.