تهران- ایرنا- سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: با تداراکات و سرپرست تیم اتمام حجت کردم و قول دادند تا حاشیه سازی نکنند. روی بازیکنانم تعصب دارم و اجازه بی‌حرمتی نمی‌دهم.

به گزارش ایرنا، رضا عنایتی جمعه شب در گفت وگوی تلویزیونی، اظهار داشت: اتفاقی که افتاده انقدر بزرگ نبود. خودم به نشست خبری رفتم و برگشتم.

وی ادامه داد: روحم هم از این اتفاق خبر نداشت. یک سری خط قرمزهایی در مربیگری دارم و حریم رختکن و زمین مختص من است و هیچ فردی حق ندارد به آن ورود کند. زیرا موقعی که بازی تمام می‌شود حالا یا شاد یا غمگین شاید در رختکن اتفاقاتی بیفتد که بین خودمان بتوانیم حل کنیم.

وی افزود: برخی موضوعات بیرون از رختکن اتفاقی افتاده بود و من اصلا متوجه نشدم. تدارکات و سرپرست تیم را خواستم و اتمام حجت کردم که اگر کسی به رختکن ورود کند روی دیگر من را می‌بینند و به شدت روی بازیکنانم تعصب دارم. اجازه نمی‌دهم کسی به بازیکنانم که خسته هستند و تلاش کرده‌اند یا بازی را واگذار کرده‌اند، بی‌حرمتی کند و آن موضوع هم حل شد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: برخی از مواقع هیجانات بیش از حد شاید کار شما را بدتر کند. اگر واقعا تیم شهر خود را دوست دارید باید در همه شرایط پشت تیم خود باشید. مشکلات مالی داریم، بازیکن از شهرستان آوردیم و امکانات را به او ندادیم.

وی تاکید کرد: یکی از بازیکنان ما که مصاحبه کرد، از بهترین بازیکنان است و بهتر است حواشی را دور کنیم. مطمئن باشید با چنین حواشی برخورد می‌کنم. لیدرهای تیم قول دادند تمرکز آنها روی روحیه دادن به تیم باشد و قول دادند تا دیگر اتفاقات اخیر نیفتد.

وی با اشاره به اینکه ساپینتو مربی دوست داشتنی و بزرگی است، گفت: در رختکن با هم صحبت و برای هم آرزوی موفقیت کردیم. او مربی حرفه ای است.