اراک- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور پرشور و معنادار مردم نقاط مختلف کشور به خصوص این استان در راهپیمایی امروز تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اراک در جمعه خبرنگاران، افزود: ملت با حضور در راهپیمایی امروز وفاداری خود را به اسلام، قرآن، ولایت فقیه، امام راحل، شهیدان و قانون اساسی نشان داد.

وی ادامه داد: ملت با رهبری الهی و داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر اسلام ناب محمدی (ص) حرکت کرده و مانع تراشی‌ها و شیطنت‌های دشمنان خللی در اداره آنان ایجاد نخواهد کرد.

امام جمعه اراک با تشکر از حضور پر شکوه قشرهای مختلف مردم استان مرکزی و اراک در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: همه باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه باشند و برای دفاع همه جانبه از کیان اسلامی جانفشانی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بخوبی پس از امام راحل کشتی انقلاب اسلامی را هدایت کرده است و آحاد ملت پشتیبان و گوش به فرمان معظم‌له است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه های علمی، فناوری، دانش صلح آمیز هسته ای، نانو، پزشکی، سلول های بنیادین، تسلیحات نظامی و دفاعی، هوا و فضا در اوج قدرت و عزت است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان مرکزی برگزار شد.