تهران- ایرنا- رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: یوم الله ۲۲ بهمن به عنوان جشن ملی ایرانیان، دسته و گروه نمی‌شناسد و همه ایرانیان از هر گرایش و سلیقه سیاسی در این جشن حاضر خواهد شد.  

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایرنا، رسول جلیلی روز شنبه در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ آن و انتقال به نسل بعدی گفت: عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی به معنای اتحاد، یگانگی مردم برای حفظ دستاوردهای انقلاب و استقلال و پیشرفت کشور است.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف، مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را استقلال عنوان و بیان کرد: عفو رهبری به معنای اتحاد بیشتر آحاد مردم برای حفظ استقلال کشور است.

جلیلی گفت: مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ابتدا استقلال است. استقلال به معنای اینکه می توانیم با اتکا بر توانایی‌های داخلی روی پای خود بایستیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: برای بسط این استقلال موفق بوده‌ایم و در حوزه‌های مختلف سیاسی، فناورانه، صنعتی و کشاورزی پیشرفت داشته‌ایم و برای بیشتر مردم جهان الگو بوده‌ و هستیم.

وی تاکید کرد: به طور قطع در ادامه این مسیر باید تلاش بیشتری انجام دهیم و به عنوان دانشگاهیان و به ویژه دانشگاه صنعتی شریف وظیفه خود می‌دانیم که در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری و پژوهشی نگین جمهوری اسلامی ایران باشیم.