گناوه –ایرنا – دریادلان خلیج فارس در بندرگناوه باحضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جشن بزرگ خانواده ایرانیان را و گرامی و اتحاد و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید ، آزادگی و استقلال برای همه ملت های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد و در این روز ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت را فرو ریخت و بیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآورد.

مردم این دیار واقع در کرانه خلیج فارس، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی گرامی داشتند که استکبار جهانی و در راس آن ها آمریکای جنایتکار و رژیم غاضب صهیونیستی از هیچ تلاشی برای از میان بردن انقلاب اسلامی دریغ نکرده اند اما با عنایت و یاری خداوند و مقاومت ملت ایران به اهداف شوم خود نرسیده اند و طعم تلخ شکست را بارها چشیده اند.

مردم مومن و ولایتمدار و همیشه در صحنه‌ ، همگام با امت خداجوی ایران اسلامی، باحضور در بزرگ ترین روز تاریخی انقلاب اسلامی ضمن پاسداشت دهه مبارک فجر، با آرمان های مقدس امام راحل و جانشین صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و شهدای والامقام تجدید پیمان نموده و اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.

دریادلان این دیار در این روز به خیابان ها آمدند و این پیام را به معاندان و دشمنان رساندند که امروز انقلاب اسلامی به حول قوه الهی با تکیه به رهبری حکیمانه و الهی در مقابل تمام بدخواهی و کینه توزی دشمنان اسلام ایستاده است و فشارها و تحریم های ظالمانه دشمنان اثری بر خود باوری و پیشرفت ملت غیور ایران نکرده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان مرکزی شهر با تجمع امت حزب الله این شهرستان آغاز و با شعارهای کوبنده " الله اکبر" ، " مرگ بر آمریکا" ، " مرگ بر اسرائیل"، " وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند جوابم دهد"، "ما به ولایت زنده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم"، " خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت علی است" و سرودهای حماسی و در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی مسیرهای منتهی به تجمع در یادمان شهدای گمنام پیمودند.

در یادمان شهدای گمنام، سرودهمگانی" ای ایران ای مرز پرگهر" به اجرا در آمد و سپس فرماندار شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت.

فرماندار گناوه در جمع راهپیمایان گفت: دهه فجر یادآور حماسه ها و دلاوری های مردم شجاع و غیور ایران به رهبری بزرگ مرد تاریخ امام خمینی (ره) است که توانست قدرت استکبار جهانی را به زوال بکشاند و پرچم ناب اسلام را در جهان برافراشته کند.

محمدتقی صفری افزود: انقلاب اسلامی ایران، نظامی متکی بر مردم است که در صحنه‌های مختلف با صلابت و با بصیرت و آگاهانه حضور می‌یابند و این نقطه امید و پشتیبانی برای همه ما است.

وی اظهار کرد: در طول یک سال از روی کارآمدن دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در این شهرستان اقدام های مهمی در ایجاد زیرساخت ها به عمل آمده و تعدادی از پروژه های راکد فعال شدند.

وی گفت: فعال شدن فاضلاب، راه‌های مواصلاتی از جمله کمربندی شهر گناوه و جاده گناوه به گچساران بخشی از پروژه هایی بود که در دولت قبل راکد مانده بودند.

صفری افزود: در دهه مبارک فجر امسال تعداد ۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۵۰۰ میلیاردتومان افتتاح و اجرایی شد.

فرماندار گناوه با تقدیر از حضور پرشور و باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن افزود: مردم مومن و متدین این دیار همگام با دیگر امت اسلامی ایران یک بار دیگر وفاداری و عهد خودرا با آرمان های والای امام راحل و شهدا و انقلاب بستند و به دشمنان اعلام کردند که همچنان در مسیر و رکاب ولایت فقیه از ارزش های انقلاب جانانه دفاع خواهند کرد.

برپایی ایستگاههای صلواتی ، اجرای سرود همگانی ای ایران ای مرز پرگهر، ایستگاه عکس یادگاری غرفه کودک ، اهدای پرچم و هدایای فرهنگی و برپایی میز خدمت از برنامه های جانبی راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

در پایان ، قطعنامه راهپیمایی در ۸ بند قرائت و شرکت کنندگان با صدای رسای الله اکبر تائید کردند.