شهرری - ایرنا - نماینده مردم تهران، ری ، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۲۰۰ توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی و مردم در ۴۴ سال گذشته توسط دشمن طراحی شد اما مثل همیشه ناکام ماند.

سید علی یزدیخواه روز شنبه به عنوان سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان ری در جمع راهپیمایان اظهار داشت: ۴۴ سال پیش دور میدان ری می چرخیدیم که وسط آن مجسمه، مسلسل های طاغوت و تانک چیفتن در خیابان های ری بود و دل مردم را می لرزاند.

وی افزود: ۴۴ سال گذشت و ضدانقلاب از همان اوایل فکر می کرد که برمی گردد؛ مسئولان لانه جاسوسی در اردیبهشت ۵۸ یک نامه به واشنگتن می فرستند و می نویسند چون تهران مرکز جاسوسی در منطقه است اجاره بدهید اسناد را بسوزانیم اما واشنگتن جواب می دهد تا ۶ ماه دیگر برمی گردیم اما نتوانستند.

به گفته یزدیخواه، ۲۰۰ توطئه دشمنان علیه مردم ایران داشتند اما مردم با اطاعت از امام و رهبری توطئه های انها را نقش برآب کردند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بصیرت شما بالا رفت و درفتنه کوی دانشگاه ۷۸ و قائله ۸۸ و در آشوب های سال ۹۶ و ۹۸ و آخرینش فتنه امسال شما مردم ری خوش درخشیدید.

یزدی خواه اضافه کرد: امریکا روز به روز توطئه هایش را تغییر می دهد اما امام راحل فرمود که ما امریکا را زیر پا می گذاریم و مقام معظم رهبری گفتند شما پیروزید و استکبار جهانی و اسرائیل در حال نابودی و افول قدرت هستند.

وی یادآور شد: همه این توفیقات برای توکل به خدا و ولایتمداری شما است.

در پایان این راهپیمایی پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد و قطعنامه ای نیز در محکومیت استکبار قرائت شد.