زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: از سال ۱۳۹۶ تاکنون یک هزار و ۸۳۸ نفر از ایثارگران در ۷۰ دستگاه اجرایی این استان به شرایط استخدامی رسمی قطعی تبدیل وضعیت شده اند.

احمد خداوردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در برنامه پنج‌ساله ششم توسعه، دولت مکلف به تبدیل وضعیت استخدامی کلیه کارکنان ایثارگر شاغل در دوایر دولتی از پیمانی، قراردادی و شرکتی به رسمی قطعی شده است، افزود: در همین راستا و براساس بند "ذ" ماده ۸۷ برنامه یادشده، از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا کنون، تعداد هزارو ۸۳۸ نفر در ۷۰ دستگاه اجرایی استان تبدیل وضعیت شده‌اند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۹۱ نفر از طریق سامانه سینا (کارمندایران) شماره مستخدم صادر شده است.

وی اظهار کرد: تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر دستگاه‌هایی مانند آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و شهرداری‌های ۲۱‌ گانه سطح استان خارج از فرآیند سامانه سینا انجام شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: این سازمان در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران ضمن پیگیری اجرای سریع و صحیح فرآیند تبدیل وضعیت مشمولان از دستگاه‌های اجرایی استان، تلاش کرده است شماره مستخدم‌های ایثارگران را به طور میانگین ظرف مدت پنج روز کاری صادر کند.