گناوه - ایرنا - رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: تیم‌های "موج" و "شهدای حیات داوود" این شهرستان در مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور حضور دارند.

مهراب دشتی مکان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با انجام مراسم قرعه کشی در فدراسیون فوتبال، تیم های شرکت کننده در این دوره درسه گروه با هم رقابت خواهند کرد که ۲ نماینده شهرستان گناوه در گروه دوم قرار گرفتند.

وی اظهارداشت: بر این اساس ۲ تیم شهدای حیات داوود و موج گناوه با تیم‌های کامبادین کرمانشاه و شرکت آلمینیوم اراک با هم رقابت خواهند کرد که در گناوه به میزبانی شهدای حیات داوود حضور می یابند.

دشتی مکان گفت: در گروه اول، ساحل فرح آباد، پدیده گلشن انزلی، سرخ جامگان پرتیکان اصفهان، شاهین گرجی محله بهشهر و سرخپوشان سقز کردستان و در گروه سوم منطقه اقتصادی خلیج فارس، شهدای عنبر آباد، امان کرمان و طوفان طاهروئیه سیریک حضور دارند.

رئیس هیات فوتبال گناوه یادآورشد: مرحله اول این مسابقات در سه گروه چهار و پنج تیمی برگزار خواهد شد که در پایان ۲ تیم برتر هر گروه به همراه ۲ تیم سوم گروه ها در مجموع هشت تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

وی افزود: این مسابقات از ۲۷ بهمن ماه جاری آغاز خواهد شد و حریفان نمایندگان این شهرستان در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه با هم دیدار خواهند کرد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.