مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مسافران پرواز قشم به مشهد هواپیمایی آتا پس از رسیدن به مقصد با پیاده نشدن از هواپیما رسیدگی به تاخیر چندین ساعته این پرواز را خواستار شدند.

حسن جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرواز به شماره ۶۹۷ طبق برنامه زمان بندی باید ساعت ۱۹ و ۵۳ دقیقه دیشب انجام می شد اما صبح امروز صورت گرفت.

وی اضافه کرد: این پرواز ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز در فرودگاه مشهد به زمین نشست اما مسافران در واکنش به تاخیر در انجام پرواز، هواپیما را ترک نمی کردند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: با مذاکره مدیران هواپیمایی آتا با مسافران و قول پرداخت خسارت، سرانجام مسافران حاضر به ترک هواپیما شدند.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شود.