خرم‌آباد - ایرنا - مسابقه تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد عصر سه‌شنبه در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل ون پارس اصفهان با یک گل شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار تیم های خیبر خرم‌آباد و ون پارس اصفهان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد که این دیدار با تک گل امیرحسین صالحی در دقیقه ۵۰ به سود ون پارس به پایان رسید.

کوروش ملکی، رضا علیاری، محسن طرهانی، مجتبی لطفی، محمدرضا پورمحمد، مهرداد آوخ، مهرداد قنبری، مهرداد هدایتیان، محمود شفیعی، احمد بهاروندی، مهران امیری با هدایت فراز کمالوند در تیم خیبر خرم‌آباد به میدان رفتند.

همچنین احمد مهرابی، امیرحسین صالحی، ایمان کیانی، میثم جودکی، محمد امینی، ایمان شوریابی، حسین فلاحیان، پوریا قشلاقی، بهرام احمدی، ابوذر صفرزاده، رضا کرملاچعب یاران مجتبی توتونی در تیم ون پارس اصفهان بودند.

فرهاد امینی داور وسط و هاشم خدابنده لو، سید مهران مصطفوی و حسین گنج خانی او را در امر قضاوت همراهی کردند و محمدرضا اکبریان ناظر داوری بود.

با توجه به شرایط آب و هوایی شهر خرم‌آباد و با موافقت سازمان لیگ فوتبال ایران، دیدار خیبر خرم‌آباد و ون‌پارس اصفهان با ۴۵ دقیقه تاخیر، راس ساعت ۱۵ برگزار شد.

به‌ دلیل بارش باران زمین چمن تختی خرم آباد دچار آب‌گرفتگی شد و در اقدامی عجیب و برای جمع‌کردن آب از روی زمین چمن، کارگران قسمتی از زمین را کندند تا با جمع‌آوری آب بتوانند آب بیشتری از زمین خارج کنند و آن را با فرغان به خارج از زمین هدایت کردند.

دیدار رفت این ۲ تیم در اصفهان با یک گل به سود خیبر به پایان رسید همچنین تیم خیبر در ششم اسفندماه سال جاری مهمان استقلال خوزستان خواهد بود.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد با ۲۰ بازی و کسب هفت برد و ۱۲ تساوی و یک شکست و ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول کشور(آزادگان) قرار دارد، تیم ون پارس اصفهان هم با ۲۸ امتیاز در رده هفتم جدول است.