تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر مقابل هوادار شکست خورد تا سومین شکست سرخپوشان در لیگ امسال به ثبت برسد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی با قضاوت حسن اکرمی به مصاف تیم هوادار رفت که این دیدار با شکست یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

سرخپوشان که دو هفته‌ای است صدر جدول را از دست داده‌اند، می‌توانستند با برد در این بازی به طور موقت به صدر جدول بازگردند.

حدود ۲ هزار هوادار این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. مسئولان دو باشگاه قبل بازی و خارج از مستطیل سبز، جنگ روانی را آغاز کردند. جایی که باشگاه هوادار اعلام کرد که نگران داوری بازی امروز است و پرسپولیس هم در بیاینه‌ای توضیح داد که به خاطر این ماجرا از رقیب خود شکایت خواهد کرد. این جدال با بیش از هشت دقیقه تاخیر آغاز شد.

لحظات حساس:

در دقیقه ۱۸، نخستین خطر جدی بازی روی حرکت محمد عمری خلق شد. جایی که مدافع هوادار اجازه نداد توپ به دیاباته برسد.

در دقیقه ۲۱، ضربه سپهر روزی طلب به شکلی خطرناک از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

۵ دقیقه بعد ضربه دیاباته در حالتی نامتعادل از کنار دروازه هوادار راهی اوت شد.

مصدومیت دیاباته از ناحیه سر موجب شد تا هواداران دقایقی نگران این مهاجم شوند اما او پس از دقایقی با سر بانداژ شده به زمین بازگشت.

دقیقه ۳۶، ضربه راه دور گولسیانی موقعیت جدی روی دروازه تیم میهمان ایجاد کرد.

در دقیقه ۴۵، حرکت خوب عمری موجب شد تا دیاباته صاحب فرصت گلزنی شود اما او با شوتی ضعیف، توپ را به بیرون فرستاد.

این جدال سرانجام در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم گل‌محمدی با دو تغییر ترکیب تیمش را عوض کرد تا تیم گل‌محمدی با ترکیب ۳-۵-۲ نیمه دوم را دنبال کند.

در دقیقه ۴۸ روی ارسال اساعیلی‌فر از روی ضربه ایستگاهی، گولسیانی با ضربه سر موقعیت جدی را خلق کرد اما واکنش دیدنی خالدآبادی مانع باز شدن دروازه هوادار شد.

۱۰ دقیقه بعد اینبار روی ارسال ترابی دروازه هوادار تهدید شد که این موقعیت هم به هدر رفت.

در دقیقه ۸۵ در شلوغی محوطه جریمه هوادار اینبار نوبت پریرا بود تا نخستین موقعیتی که با لباس پرسپولیس بدست بیاورد را از دست بدهد.

در دقیقه ۸۸ روی اشتباه فاحش فرشاد فرجی، محمدی با بیرانوند در موقعیت تک به تک قرار گرفت که این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه پرسپولیس را باز کرد.

یک دقیقه بعد باز هم پرسپولیس یک موقعیت جدی را از دست داد.

در دقیقه ۹۲ هوادار باز هم شانس گلزنی داشت که این موقعیت هم از بین رفت.

ضربه سر پورعلی‌گنجی در نودوسومین دقیقه بازی راهی به دروازه حریف نداشت.

در نودوپنجمین دقیقه بازی پرسپولیسی‌ها یک موقعیت جدی دیگر را با ضربه سر از دست دادند و در نهایت بازی با همان تک گل هوادار به پایان رسید و سومین شکست فصل در کارنامه شاگردان گل‌محمدی ثبت شد.

با این نتیجه، پرسپولیس با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول ماند و هوادار با ۲۸ امتیاز به رده هشتم جدول رسید.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک(۷۷ سروش رفیعی)، سینا اسدبیگی(۴۵ کمال کامیابی‌نیا)، محمد عمری، سعید صادقی(۵۶ فرشاد فرجی)، شیخ دیاباته(۷۷ لیاندرو پریرا) و عیسی آل‌کثیر(۵۷ مهدی ترابی).

ترکیب هوادار:

محمدرضا خالدآبادی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، مسعود شجاعی(۷۷ پیمان میری)، حسین صادقی، محمدمهدی مهدی خانی(۶۱ صائب محبی)، سپهر روزی طلب(۸۲ داریوش شجاعیان)، محمد چهارمحالی، بابک مرادی(محمد عباسی) و محمدجواد محمدی

برچسب‌ها