اصفهان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مسدود شدن راه ارتباطی و زمینی ۶۰ روستا در مناطق غرب و جنوب استان به علت شدت بارش برف خبر داد و گفت: عوامل راهداری در تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.

منصور شیشه فروش روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: گاز شهر فرخی و روستای چاه ملک در شهرستان خور و بیابانک قطع و برق و شبکه مخابراتی و تلویزیونی در بخشهایی از شهرستان سمیرم به علت تداوم بارش برف قطع و ناپایدار شده است.
وی اظهار داشت: در شرایط حاضر در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان به شدت بارش برف و کولاک و در سایر مناطق بارش باران ادامه دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به اعمال محدودیت تردد در مسیرهای برف گیر کمربندی سمیرم و کُندی تردد به علت شدت برف و کولاک و بسته شدن مسیر جاده بویین میاندشت به خوانسار و نیز سی سخت به پادنا در شهرستان سمیرم اشاره کرد.
وی از اعلام آماده باش مدیریت بحران استان به تیم های امداد مستانی در مناطق شهری و روستایی مسیرهای جاده ای همزمان با بارش برف و باران و وزش تندباد در تمامی مناطق استان بخصوص غرب و جنوب تا پنجشنبه خبر داد و گفت: عوامل امدادی باید به لحاظ تجهیزات آمادگی لازم برای خدمات رسانی اضطراری به مسافران و انجام عملیات راهداری زمستانی در راهها را داشته باشند.
شیشه فروش بر رعایت اصول ایمنی در سفرهای برون شهری و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی ‌از جمله زنجیر چرخ، تاکید کرد.