اصفهان - ایرنا- سرمربی تیم فولاد سپاهان گفت: برای بردن و پیروز شدن در چنین مسابقه‌هایی که هر دو تیم برای برد می‌جنگند، برای موفق شدن باید یک تیم بود و امروز هم ما به معنای واقعی یک تیم بودیم و توانستیم پیروز شویم.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس روز سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش در شهرآورد اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرآورد همیشه سخت و سنگین است اظهار داشت :امروز بازی خوب و زیبایی را شاهد بودیم و تیم ما و بازیکنان ما عالی بودند.

وی اضافه کرد:به هواداران خسته نباشید می‌گویم چراکه در شرایط جوی سخت در این دیدار ۹۰ دقیقه بازیکنان را تشویق کردند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تمرکز ما بیشتر روی نکات مثبت است و سعی خواهیم کرد برای رسیدن به موقعیتی که لازم داریم تلاش کنیم و با تلاش بیشتر به اهداف خود در مسابقات برسیم.
وی افزود: موقعیت‌های زیادی داشتیم و در قسمت حمله خوب بودیم و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم که تیرک دروازه مانع گلزنی ما شد و هم دروازه بان حریف هم توانست خیلی از موقعیت‌های ما را خنثی کند.
مورایس گفت:سپاهان چند روز دیگر با تیم زنیت سن‌پترزبورگ بازی دارد که امیدواریم هوادران ما در این دیدار حاضر شوند تا با یک بازی جذاب و دیدنی فرهنگ غنی فوتبال ایران را هم به آن‌ها نشان دهیم.
به گزارش ایرنا، در هفته بیستم لیگ برتر باشگاه‌های کشور سپاهان با نتیجه دو بر یک ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

سپاهان با همین نتیجه فاتح دربی اصفهان شد تا با ثبت ششمین پیروزی متوالی ۴۲ امتیازی شود و به تنهایی با فاصله‌ سه امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. هم اکنون پرسپولیس و استقلال هر کدام با ۳۹ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رتبه‌های دوم و سوم هستند.

ذوب‌آهن نیز با تجربه‌ هشتمین بازی بدون پیروزی در لیگ در امتیاز ۲۰ باقی ماند و رتبه‌ سیزدهم را به خود اختصاص داد تا مهدی تارتار یک قدم دیگر به اخراج نزدیک‌تر شود.