شهرری - ایرنا - معاون عملیات سپاه پاسداران با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن امسال نشانه اراده ملتی است که تمام قد دربرابر دسیسه های استکبار ایستاد گفت: حضور باشکوه و بابصیرت مردم انقلابی، موقعیت و راهبردی جدید برای نظام اسلامی ایجاد کرد که دشمنان راهی جز تسلیم در برابر اراده ملت بزرگ ایران ندارند.

سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان روز چهارشنبه در گفت‌ وگو با ایرنا اظهار کرد: مظهر قدرت ایران شهدا هستند، ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری جلساتی در راستای بزرگداشت شهدای اقشار مختلف در کشور گفت: یادواره های شهدای اصناف که روز گذشته با همت بسیج اصناف شهرستان ری برگزار شد توقیفی شد که در این مراسم معنوی حضور داشته و شاهد احترام آحاد مردم به خانواده‌های معظم شهدا باشیم که نشانگر قدرشناسی ملت بزرگ ایران است.

مراسم یادواره شهدای اصناف شهرری با حضور سردار پاسدار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، خانواده معظم شهدا و مسئولان استانی و شهرستان ری و همچنین با تجلیل از خانواده معظم شهدای اصناف در فرهنگسرای ولای شهر ری برگزار شد.

سردار نیلفروشان تاکید کرد: مردم ثابت کردند که پس از گذشت چند دهه، باز هم آن شور و نشاط انقلابی خود را حفظ کرده و به خوبی نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی خود با اقتدار ایستادگی خواهند کرد.

این مقام مسئول در سپاه پاسداران ادامه داد: در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شاهد حرکت عظیم میلیونی آحاد و مردمان غیور ایران بودیم که انقلاب اسلامی را در یک موقعیت راهبردی جدیدی قرار دادند؛ موقعیتی که برخلاف آن، دشمن راهی جز برکناری از افکار خود ندارد.

وی افزود: در تمامی عرصه‌ها مردم ثابت کردند که پای انقلاب استوار و محکم ایستاده‌اند و این پرچم پرافتخار را به دست صاحب اصلی آن، حضرت امام زمان (عج) خواهند داد.

در یوم الله ۲۲ بهمن امسال در چهل و چهارمین فجر انقلاب ملت ایران یکپارچه با حضور در راهپیمایی های سراسر کشور تجدید میثاقی مجدد با آرمانهای امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند.