آبادان - ایرنا - معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: به سرانجام رساندن طرح‌های عمرانی در شادگان تا پایان سال جاری در اولویت کاری است.

به گزارش ایرنا محمد خانچی روز چهارشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان شادگان افزود: طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان شادگان نیازمند تسریع در روند اجرایی هستند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه‌های آب و فاضلاب و محرومیت زدایی گفت: این قرارگاه‌ها با تشکیل کمیته‌های تخصصی، اقدامات اولیه برای اجرای طرح‌ها و خدمات‌رسانی بهتر تشکیل شده و ماهیانه موظف به ارایه گزارش به استانداری هستند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: با تزریق اعتبار آلایندگی به شهرداری شادگان و دهیاری‌های این شهر، طرح‌های عمرانی متعددی در این شهرستان اجرایی خواهد شد و به طور حتم چهره شهرستان نسبت به گذشته تغییر خواهد کرد.

وی افزود: منابع مالی اختصاص یافته به شادگان از منابع و ردیف‌های ملی، استانی و شهرستانی است و در حال تلاش برای جذب و اختصاص بودجه و تسهیلات سرمایه گذاری برای برطرف کردن مشکلات هستیم.

فرماندار شادگان نیز ضمن اشاره به مشکلات طرح‌های عمرانی بیان کرد: تحرک بسیار خوبی در بحث حوزه عمرانی ایجاد شده و امیدواریم با کمک استانداری مشکلات عمرانی شهرستان که گاه دچار وقفه شده‌اند حل و فصل شود.

خلیل صالح‌زاده با بیان اینکه مجموعه اداری شهرستان اقدامات خوبی برای به ثمر رسیدن طرح‌های عمرانی انجام داده است، افزود: در چند ماه گذشته طرح‌های متعدد عمرانی در حوزه آبرسانی در سطح شهرستان اجرا شده است.

وی همچنین با اشاره به مشکل مخزن تاسیسات آبرسانی بوزی ادامه داد: این مخزن نیاز به اصلاح دارد و با توجه به تعهد سازمان آب و برق استان انتظار می‌رود این طرح در اسرع وقت تکمیل شود.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.