تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

تهران-ایرنا- اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی پیامی هشدارآمیز به وزیر امنیت داخلی این رژیم دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در پیامی به زبان عبری خطاب به ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی این رژیم تاکید کردند که سخت کردن اوضاع اسرا و اتخاذ اقدامات گسترده علیه آن ها منجر به تنش های میدانی در سرزمین های اشغالی و همچنین در داخل زندان ها خواهد شد.

در این پیام آمده است که بن گویر از طریق اتخاذ اقدامات شدید علیه اسرا منطقه را شعله ور می کند.

آنها تاکید کردند که وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای نیازهای پوپولیستی و سرپوش گذاشتن بر ناکامی های خود علیه اسرای فلسطینی اقدام می کند.

اسرای فلسطینی در اشاره به عملیات متعدد مبارزان فلسطینی علیه صهیونیستها در سایه ناتوانی دستگاههای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کردند: کسی که نتواند امنیت خود را تامین کند، نمی تواند ما را شکست دهد.

رهبری جنبش اسرای فلسطینی تاکید کرد که با نبردهای آزادسازی به اقدامات بن گویر پاسخ خواهد داد و شرایط اسرا اکنون فراتر از گام های فردی بن گویر و پیامدهای آن است.

در بخشی از این پیام آمده است: ما به دنبال فراهم کردن اوضاع معیشتی نیستیم و برای چیزهای کوچک مانند دوش و حمام نمی جنگیم، ما در راستای آزادی خود و وطن مبارزه می کنیم.

در این پیام تاکید شده است: کسی که تصمیم گرفت نبرد را به خارج از دیوارهای زندان منتقل کند، آن را در همان جا و در قدس و کرانه باختری و غزه خواهد یافت.

اسرای فلسطینی با اشاره به اینکه "ما چیزی برای از دست دادن نداریم و هر کس تصمیم گرفت با ما بجنگند ما را اهل مبارزه خواهد یافت"، تاکید کردند: هر قطره خونی که ریخته می شود نتیجه ماجراجویی های بن گویر است و کسانی که ما را با قانون اعدام ومرگ تهدید می کنند بدانند که امید ما این است که در راه آزادی وطن شهید شویم."

بر اساس این گزارش،شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.