دزفول-ایرنا- بودجه ۱۲هزار میلیارد ریالی شهرداری دزفول در سال ۱۴۰۲، روز چهارشنبه به شورای شهر تقدیم شد.

به گزارش ایرنا سرپرست شهرداری دزفول روز چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهر دزفول در صحن علنی گفت: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری دزفول، ۱۲هزار میلیارد ریال پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته حدود ۵۷ درصد افزایش یافته است.
عباس یوسفی نژاد افزود: بودجه سال گذشته نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته بود که با توجه به تورم، بودجه پیشنهادی منطقی است‌.
وی ادامه داد: بودجه پیشنهادی بر اساس موازین و کارشناسی انجام شدخ پیش بینی شده و موارد جدیدی نیز اضافه شدند.
سرپرست شهرداری دزفول با بیان اینکه این بودجه در قالب ۶ سرفصل پیش بینی شده که بررسی خواهند شد، بیان کرد: حدود ۹۰ درصد بودجه ۱۴۰۱ تاکنون محقق شده که امیدواریم تا پایان سال کامل شود.
رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز از تقدیم بودجه توسط شهرداری قدردانی کرد و گفت: تحویل بودجه با تاخیر انجام شده است.
محمدحسن پرآور افزود: نقطه مثبت بودجه پیشنهادی، افزایش آن نسبت به سال گذشته بوده که به ۱۲ هزار میلیارد ریال رسیده است.
وی ادامه داد: کمیسیون‌های مختلف باید در اسرع وقت موارد را بررسی و به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم تحلیل کنند و نقطه نظرات خود را به شورا ارسال کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: از نظرات کارشناسی استقبال می‌شود تا بودجه نسبتا کامل، جامع و مهندسی شده ای مصوب و اجرا شود
وی ۲۹ بهمن ماه سالروز مبعث پیامبر اسلام را گرامیداشت و گفت: انتخابات شهردار در فضایی آرام انجام شد؛ اکنون باید با همدلی و همفکری به سرعت کارها را پیش ببریم تا وقفه‌ای در امور ایجاد نشود.
پرآور با بیان اینکه اختلاف نظرها به مردم آسیب می‌زند، اظهار کرد: رقابت تا زمان انجام نشدن رای گیری بود اکنون همه باید با همدلی و اتحاد مسائل را پیش ببریم.

وی افزود: کمتر از ۳۵ روز به پایان سال باقی مانده و باتوجه به سفرهای نوروزی از کمیسیون‌های مرتبط تقاضا می‌شود برنامه استقبال از بهار، راهیان نور و میهمانان نوروزی را در برنامه داشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول خواستار درختکاری، گل کاری و رنگ آمیزی به موقع از سوی شهرداری شد و گفت: انتظار بر این است بارش باران وقفه‌ای در کار ستاد استقبال نوروز ایجاد نکند.
وی بر ضرورت آماده کردن پارک‌ها و فضای بازی برای تعطیلات نوروز تاکید کرد و افزود: پرداخت عیدی، پاداش و حقوق هزار نفر از کارکنان شهرداری به موقع انجام شود و کمیسیون ها پرداخت به موقع حقوق پرسنل را مدنظر قرار دهند.
پرآور اظهارکرد: ۸۹ درصد بودجه سال ۱۴۰۱ محقق شده که از نادرترین سال‌های شهرداری است و تلاش می شود در مدت باقی مانده با همت نیروهای شهرداری، تحقق بودجه به ۱۰۰ درصد برسد.
وی از سرپرست شهرداری و معاونان به خاطر تقبل سرپرستی در زمانی حساس قدردانی کرد و افزود: امید است این مسوولیت با دقت و امانت داری همراه باشد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر دزفول نیز گفت: با توجه به اینکه بالاترین درآمد شهرداری‌ها در بهمن ماه و اسفندماه است امیدواریم کل بودجه محقق شود.
علیرضا مجدی نسب افزود: برای اولین بار است که چنین افزایشی در بودجه داشتیم که نشانه جرات نیروهای شهرداری است ولی وظیفه ما را زیاد می کند.

وی ادامه داد: باید ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه‌ای که افزایش یافته را نظارت و محقق کنیم.