سبزوار- ایرنا- دیدار تیم‌های پیکان سبزوار و سپاهان نوین اصفهان، از هفته دوازدهم و آغاز دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در سبزوار، چهارشنبه بدون اعلام نتیجه پایان یافت.

رییس فدراسیون هندبال سبزوار عصر چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به مسائل پیش آمده در لحظات پایانی این دیدار، نتیجه این دیدار پس از بررسی های لازم، از سوی مسوولان فدراسیون هندبال اعلام خواهد شد.

امید یگانه افزود: دیدار تیم های پیکان سبزوار و سپاهان نوین تا چهار ثانیه پایانی با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ به نفع تیم اصفهانی جریان داشت که در سه ثانیه پایانی، با گل تیم میزبان کار به تساوی کشیده شد.

وی اظهار داشت: در سه ثانیه پایانی که مالکیت توپ در اختیار تیم پیکان سبزوار بود، گل تساوی به ثمر رسید که داور این دیدار نیز گل را پذیرفت اما در ادامه بر اثر اعتراض مربی سپاهان نوین، تیم داوری تصمیم گرفت با بازبینی فیلم ثانیه های پایانی بازی، در این خصوص نظر بدهد.

وی تصریح کرد: سرانجام داور پس از نیم ساعت وقفه، تصمیم به تکرار چهار ثانیه پایانی این دیدار گرفت اما با توجه به سرد شدن بدن بازیکنان، تیم میزبان به این امر اعتراض کرد که مقرر شد نتیجه قطعی از سوی فدراسیون اعلام شود.

به گزارش ایرنا این دیدار عصر چهارشنبه در چهارچوب هفته دوازدهم و آغاز دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی سربداران سبزوار برگزار شد.

افشین افشاری و رضا تمرگی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و مهدی اکبری به عنوان نماینده فدراسیون و سیف الله حیدر پور به عنوان مسوول فنی بر این مسابقه نظارت داشتند.

تیم هندبال پیکان سبزوار در دیدارهای نیم فصل نخست لیگ برتر تنها موفق به کسب ۲ پیروزی از مجموع ۱۱ دیدار خود شده است.

سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌ شود.

سپاهان نوین اصفهان، پیکان سبزوار، زاگرس اسلام آباد غرب، صنعت مس کرمان، نخلستان دشتستان، رعد پدافند، فولاد سپاهان اصفهان، زغالسنگ طبس، پرواز هوانیروز اصفهان، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند اصفهان تیم های حاضر در لیگ برتر هندبال مردان کشور را تشکیل می دهند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.