خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان گفت: برگزاری کنگره شهدا فرصتی اساسی برای جهاد تبیین است و استفاده از ایده‌های نو برای شناساندن شهدای استان در اجرای برنامه‌های کنگره ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در دهمین جلسه ستاد کنگره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا ظرفیت و فرصت اساسی برای جهاد تبیین است و می‌توانند نقش‌آفرینی سرمایه‌های انسانی کشور و استان را مطرح کند.

وی افزود: شهدا سرمایه‌های انسانی کشور هستند که در زنده ماندن تاریخ کشور نقش‌آفرینی کردند و همه باید نسبت به این مساله حساس و متعصب باشیم و کمک کنیم که کنگره به بهترین شکل برگزار شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه پیشرفت‌های خوبی در روند اجرای برنامه‌های کمیته‌های 22گانه صورت گرفته است، افزود: میانگین پیشرفت در کمیته‌ها در حال حاضر 70 درصد است و در فرصت باقی‌مانده تا زمان اجلاسیه کنگره در خردادماه ه به صد درصد اجرای برنامه‌ها خواهیم رسید.

زیویار بر استفاده از ظرفیت‌ها و ایده‌های نو، برای شناساندن هرچه بهتر شهدای استان، برای کمیته‌های 22 گانه در برگزاری برنامه‌های مختلفی که در حال اجرا است تأکید کرد.