اردبیل-ایرنا- رئیس کل دادگستری استان اردبیل از پایان مراحل گزینش ۱۵۳ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه در این استان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حجت الااسلام حسین کثیرلو با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای منویات ریاست قوه قضاییه مبنی بر تسریع در فرآیند گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه، گزینشگران هسته گزینش این استان با تلاش شبانه‌روزی و بر اساس قوانین و آئین نامه‌های مربوطه نسبت به وظایف محوله اقدام و نتیجه را به امور اداری و استخدامی قوه قضائیه اعلام کردند.

رئیس دادگستری استان اردبیل اضافه کرد: تعداد ۱۵۳ نفر در رشته شغل‌های مختلف معرفی شده بودند که گزینشگران هسته گزینش استان پس از بررسی و تشکیل جلسات متعدد در خارج از اوقات اداری اقدام به صدور آرای مقتضی کرده و نفرات معرفی شده به امور اداری و استخدامی قوه قضائیه اعلام شدند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: در حال حاضر غیر از افراد مستعفی و آرای منفی بقیه افراد جهت گذراندن دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت توسط معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دعوت شده اند تا پس از طی مراحل لازم در حوزه قضایی محل قبولی فعالیت کاری خود را آغاز کنند.