قشم- ایرنا- فینال لیگ برتر مهارت‌های فردی و ورزش زورخانه‌ای همزمان با عید مبعث در قشم و در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، این پیکارها امروز شنبه همزمان با عید مبعث در قشم و در ساحل آفتاب در کنار خلیج همیشه فارس به همت منطقه آزاد قشم برگزار و تیم‌ها و نفرات برتر معرفی خواهند شد.

هفته اول و دوم از لیگ برتر مهارت‌های فردی ورزش زورخانه‌ای بزرگسالان کشور با عنوان گرامیداشت شهدای ورزش زورخانه‌ای و جام وحدت در جهت صرفه جویی در هزینه‌های تیم‌ها به صورت متمرکز طی دو روز ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه برگزار شد.

بر همین اساس در این دوره از رقابت‌های این رشته ملی و آیینی با حضور ۶ تیم در ۲ گروه الف و ب، مدعیان قهرمانی برای کسب عنوان برتری در رشته های چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی و میل‌گیری سنگین با یکدیگر در زورخانه علی بن ابیطالب (ع) شهرستان محلات به رقابت پرداختند.

سرانجام در گروه الف تیم پهلوان جان فدا (تهران) در مجموع امتیازات تیمی با ۱۸ امتیاز صدر نشین اولین هفته از این رقابت‌ها شد و تیم‌های مس رفسنجان (کرمان) و شهید حدادزادگان (قزوین) نیز به ترتیب با ۱۶ و ۷ امتیاز در رده‌های بعدی، در گروه ب نیز تیم علی بن ابیطالب (ع) محلات با ۲۰ امتیاز در صدر این گروه قرار گرفت و تیم‌های شهید مدافع حرم مجتبی ذوالفقارنسب خوزستان و مقاومت بسیج اردبیل نیز به ترتیب با ۸ در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در نهایت و در مجموع هفته اول و دوم لیگ برهمین تیم‌های پهلوان جان فدا با ۳۴ امتیاز و مس رفسنجان با ۳۳ امتیاز از گروه الف و تیم‌های علی بن ابیطالب(ع) محلات با ۴۰ امتیاز و باشگاه مقاومت بسیج اردبیل با ۵/۱۸امتیاز از گروه ب در مرحله پایانی برای مشخص شدن تیم‌های اول تا سوم در جزیره قشم به پیکار هم خواهند پرداخت.