گرگان- ایرنا- دومین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی در گلستان میزبان سه اجرای آلتین پرده، ملانفس و آلاداغ در سالن ورزشی روستای چناران شهرستان مرزی مراوه‌تپه است.

به گزارش ایرنا، سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی (ارکسترال، کلاسیک، ردیف دستگاهی، نواحی، هنرستان‌های موسیقی، پاپ) آغاز شد.

تالار فخرالدین اسعد گرگانی، مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا، علی آباد کتول، کلاله، سالن ورزشی روستای چناران شهرستان مراوه تپه و سالن اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرترکمن میزبان اجراهای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در گلستان است.

۹ بهمن در دومین روز این جشنواره گروه موسیقی آلتین پرده به سرپرستی مناف ارازنیا ساعت ۱۷ در شهرستان مراوه تپه اجرا دارند.

همچنین گروه‌های ملانفس به سرپرستی حاجی محمد ایری و ساعت ۱۸ و گروه‌ موسیقی آلاداغ به سرپرستی علی یلمه ساعت ۱۹ در شهرستان مراوه تپه به روی صحنه می‌روند.

گلستان با ۳۴ اجرای صحنه‌ای از هنرمندان استان تا چهارشنبه سوم اسفند ماه میزبان سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر است.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ تا سوم اسفند به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود. جایزه ترانه، ‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

شهرستان مراوه‌تپه ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستا دارد و از قسمت شمال به کشور ترکمنستان، از شرق به استان خراسان شمالی، از غرب به بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس و از قسمت جنوب به شهرستان کلاله و پارک ملی گلستان محدود می‌شود.