قشم- ایرنا- تیم علی‌ بن ابی‌طالب (ع) محلات قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر مهارت‌های فردی و ورزش زورخانه‌ای باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش ایرنا، این پیکارها امروز شنبه همزمان با عید مبعث در قشم و در ساحل آفتاب در کنار خلیج همیشه فارس برگزار و تیمها و نفرات برتر معرفی شدند.

در مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های پهلوان جان فدا تهران، مس رفسنجان، علی بن ابی‌طالب (ع) محلات و مقاومت بسیج اردبیل حضور داشتند که تیم‌های پهلوان جان فدا تهران و علی‌ بن‌ابیطالب (ع) محلات فینالیست شدند و در نهایت این تیم محلات بود که عنوان قهرمانی را کسب کرد.

هفته اول و دوم نیز با عنوان گرامیداشت شهدای ورزش زورخانه‌ای و جام وحدت روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه برگزار شده بود.

این دوره از رقابت‌های این رشته ملی و آیینی با حضور ۶ در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی و میل‌گیری سنگین برگزار شد.

در آیین اهدای مدال و احکام قهرمانی مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون، امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی ارتش و ریاست هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام آخوندی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم، حسینی مدیر کل سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، دیگر مسوولین و پیشکسوتان  این رشته ملی حضور داشتند.