ساری - ایرنا - روابط عمومی اورژانس مازندران از وقوع حادثه گاز گرفتگی در غرب استان خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک شهروند تنکابنی جان باخت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در ساعت ۸:۵۲ امروز حادثه گازگرفتگی در این شهرستان به مرکز پیام اورژانس غرب استان اطلاع داده شد که بلافاصله تیم پایگاه اورژانس دوهزار به محل حادثه اعزام شد و در این حادثه ۲ آقای ۵۵ و ۳۱ ساله دچار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شدند.

تیم اورژانس پس ازورود به صحنه و با ارزیابی وضعیت این ۲ نفر دریافتند که متاسفانه آقای ۵۵ ساله فاقد علائم حیاتی است و مدتی از فوت وی گذشته است.

فرد حادثه دیده در این اتفاق که آقای ۳۱ ساله دچار عوارض ناشی از مسمومیت با مونوکسید کربن شده بود که به مرکز درمانی منتقل شد.

بنا به اعلام اورژانس مازندران این حادثه در منطقه گلیجان شهرستان تنکابن بدلیل استفاده از گاز پیک نیک در فضای در بسته و فاقد تهویه اتفاق افتاد.

وقوع مسمومیت ناشی از گازگرفتگی از جمله حوادثی پرتکرار در فصول سرما در مازندران است که ۲۵ بهمن امسال نیز وقوع حادثه گاز گرفتگی در نوشهر منجر به فوت ۲ نفر شد.