بیرجند - ایرنا - نمایشگاه تخصصی صنعت آب همزمان با برگزاری اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدل‌سازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب در دانشگاه بیرجند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم افتتاحیه این رویداد علمی روز سه‌شنبه با حضور جمعی از پژوهشگران، متخصصان، مسوولان و مدیران صنعتی در تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار شد و با سخنرانی وبیناری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همراه بود.

دبیر اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدل‌سازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب گفت: نمایشگاه تخصصی صنعت آب از برنامه‌های جانبی این همایش است.

محمد اکبری افزود: این نمایشگاه دارای ۱۵ غرفه با حضور جمعی از صنایع تولیدکننده محصولات صنعت آب برپا شد و شرکت میراب که یکی از شرکت‌های بین‌المللی است در این نمایشگاه حضور دارد.

وی گفت: در بخشی از نمایشگاه نیز فعالیت‌های متولیان حوزه آب استان از جمله شرکت آب منطقه‌ای، شرکت آب و فاضلاب، ادارات کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و برخی صنایع استان به نمایش گذاشته شده است.

اکبری ادامه داد: همچنین اقدامات و فعالیت‌های مجموعه فناوری و حوزه پژوهشی دانشگاه بیرجند در این نمایشگاه ارائه شده است.

نمایشگاه تخصصی صنعت آب از امروز دوم اسفند به مدت سه روز در سالن امید دانشگاه بیرجند ساعت ۸ تا ۱۸ برای بازدید عموم دایر است.

اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی مدل‌سازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب که امروز در دانشگاه بیرجند آغار به کار کرد تا فردا ادامه دارد.