ایلام - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ﻧﻘﺶ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ ﻭ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﺁﻣﻮﺯشی را ﺩﺭ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮی ﻭ ﻛﺎﻫﺶ ﺁﺳﻴﺐ ﻫﺎی ﺍﺟﺘﻤﺎعی موثر دانست و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در راستای کاهش این آسیب ها در مناطق محروم استان تلاش کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی هیات ورز استان با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی با حضور فرمانداران شهرستان های هلیلان و چوار اظهار داشت: از طریق آموزش و مشاوره صحیح می توان در مناطق محروم شاهد کاهش میزان آسیب های اجتماعی باشیم.

وی تاکید کرد: علاوه بر آموزش، حضور روانشناسان و مشاوران زبده برای اجرای برنامه های فرهنگی و تحقیقاتی و پژوهشی می تواند در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در استان به ویژه مناطق و شهرستان های محروم استان بسیار اثر بخش باشد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به حضور و فعالیت هم جانبه بنیاد ها و نهادی انقلابی برای توسعه و پیشرفت مناطق محروم استان، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استان و فرمانداری‌ها که متولی امور فرهنگی و اجتماعی هستند با شناختی که از کمبود ها و نیازهای شهروندان مناطق استان دارند می توانند با مشارکت این نهادها، در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی شهروندان مناطق اقدامات ماندگاری را انجام دهند.

در این نشست هر یک اعضا نکته نظرات، راهکارها و پیشنهادات خود را در خصوص کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در استان به ویژه مناطق محروم مطرح کردند.