تهران - ایرنا - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران درگذشت «اسماعیل احمدی» مدیرکل فقید حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز (شنبه) در پیامی درگذشت «اسماعیل احمدی» مدیرکل فقید حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان را تسلیت گفت و افزود: سانحه اسفناک سقوط بالگرد حامل جناب آقای «حمید سجادی» وزیر محترم ورزش جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه در شهرستان بافت و درگذشت جوان خدوم جناب آقای «اسماعیل احمدی» موجب تالم اینجانب و برادرانم در جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شد.

وی اضافه کرد: به نمایندگی از این جنبش و ملت ستمدیده فلسطین مراتب تسلیت و تعزیت خود را خدمت ملت شریف، دولت جمهوری اسلامی ایران، خانواده محترم و جامعه ورزشی ایران اعلام می‌دارم. از خداوند عزوجل غفران و رحمت واسعه برای آن مرحوم و شفای عاجل برای وزیر محترم و سایر مصدومان مسالت دارم.

بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش روز پنجشنبه هفته گذشته در شهر بافت استان کرمان دچار سانحه شد و بر اثر این سانحه اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و سرپرست حوزه وزارتی وزیر ورزش جان خود را از دست داد.

احمدی از جمله مدیران انقلابی کشور بود که در طول سال‌های گذشته و در مسئولیت‌های گوناگونی که بر عهده داشت خدمت به مردم را در سرلوحه کارش قرار داده بود. او خودش را سرباز انقلاب و نظام می‌دانست و ارادت زیادی به شهید سردار قاسم سلیمانی داشت.