تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال در آستانه اعزام این تیم به تورنمنت تایلند، این رقابت‌ها را فرصتی برای به خودباوری رسیدن بازیکنان جوان دانست.

به گزارش ایرنا، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال روز شنبه و پیش از اعزام به تورنمنت تایلند در گفت‌وگویی با اشاره به نفرات دعوت شده به اردو گفت: تیم خیلی جوان شده است، بهداد، بهروز عزیزی، سعید ممبینی و مجتبی پارساپور متولد ۷۹، ۸۰ هستند و قطعا در آینده می‌توانند نقش مهمی برای فوتسال ایفا کنند و تورنمنت تایلند مسابقاتی است که می‌توانند به خودباروی برسند.

شمسایی افزود: در تورنمنت تایلند برای ما نتیجه مهم است اما مهم‌تر این است که بازیکنان پخته شوند و با شرایط بازی رسمی آشنا شوند و بازیکنانی که بازی در خارج از کشور کنار تیم را تجربه نکرده‌اند، به یک قابلیت ذهنی برسند.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: خیال‌مان راحت است، این بازیکنان از دل لیگ انتخاب شده‌اند، بازیکنان شایسته دیگری هم هستند و سه لژیونرها به تیم اضافه می‌شوند. موضوع مهم در این مسابقات سلامتی بازیکنان و نتیجه برای کشور است.

گفتنی است تورنمنت ۶ جانبه تایلند از ۱۰ تا ۱۶ اسفند با حضور ۶ تیم تایلند، ایران، ژاپن، موزامبیک، عربستان سعودی و مصر در شهر پاتایا تایلند برگزار می‌شود. تیم ملی کشورمان در گروه دوم با تیم‌های عربستان و مصر همگروه است.

برنامه و ساعت بازی‌های ایران به وقت کشورمان به شرح زیر است:

۱۰ اسفند: ایران- عربستان، ساعت ۱۲

۱۲ اسفند: ایران – مصر، ساعت ۱۲