ساری- ایرنا- غزل فتحی مدال نقره وزن ۴۷- نوجوانان دختران را در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان جوانان فجیره ۲۰۲۳ بدست آورد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، کاراته‌کاهای ایرانی حاضر در روز سوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ موفق به کسب یک مدال طلا و یکک مدال نقره شدند.

سومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان جوانان فجیره ۲۰۲۳ امروز با برگزاری مسابقات کاتا و کومیته رده سنی نوجوانان دختران و پسران پیگیری شد. و در پایان کاراته کاهای ایرانی موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره شدند و تعداد مدال های ایران را به عدد ۱۹ رساندند.

در روز سوم زهرا رضازاده در وزن ۵۴- نوجوانان صاحب مدال طلا شد و غزل فتحی از مازندران نیز در وزن ۴۷- نوجوانان مدال نقره را بدست آورد.

پیش از این کاراته کاهای کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۱۲ برنز شده بودند.

فردا در چهارمین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان جوانان فجیره ۲۰۲۳ رقابت های کاتا انفرادی زیر ۱۴ سال در دو بخش دختران و پسران / کومیته اوزان ۴۲-، ۴۷-، ۵۲-، ۵۲+ دختران و اوزان ۴۰-، ۴۵-، ۵۰-، ۵۵-، ۵۵+ پسران در رده سنی زیر ۱۴ سال پیگیری خواهد شد.

در این رقابت‌ها از پنج شنبه چهارم اسفند آغاز و تا فردا دوشنبه هشتم اسفند ماه ادامه خواهد داشت، یک هزار و ۱۸۵ ورزشکار از ۶۶ کشور حضور دارند که از ایران نیز ۱۲۹ کاراته کا به صورت آزاد شرکت کرده اند.