تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام رییس جمهور در انتخاب خانم پاد به عنوان مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی  قابل تحسین است و می تواند به حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی کشور کمک کند.

علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد انتصاب «سکینه سادات پاد» به عنوان «مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی»گفت: دولت سیزدهم با نگاه ویژه به حوزه مطالبات مردمی در تلاش است تا از ظرفیت همه متخصصان استفاده کند، زنان هم به عنوان نیمی از جمعیت کشور در سالیان گذشته برای ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغال در فضای کسب و کار تلاش‌های زیادی از خود نشان داده‌اند و رییس جمهور هم با استفاده از ظرفیت بانوان نشان داد که به دنبال استفاده از همه ظرفیت های نیروی انسانی در حوزه های مختلف است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: اقدام رییس جمهور در انتخاب خانم سادات پاد به عنوان مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی قابل تحسین است و می تواند به حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی کشور کمک کند.

نماینده مردم کنگاور بیان داشت: دفاع از حقوق و آزادی‌های اجتماعی مردم ایران ،فارغ از مذهب، قومیت و جنسیت در داخل و خارج کشور از محورهای مورد توجه دولت سیزدهم است و در سخنرانی ۲۲ بهمن امسال هم رییس جمهور با طرح بازگشت ایرانیان و رفع محدودیت ها نشان دادند که به صورت جدی مسائل مربوط به حقوق و آزادی های اجتماعی مردم ایران را پیگیری می کنند.

وی تصریح کرد: بانوان ایرانی توانمندی زیادی در حوزه های مختلف دارند و مجلس هم از این اقدام رییس جمهور در ماموریت مستقیم و به یک بانوی ایرانی برای پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی استقبال می کند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حکمی، خانم «سکینه سادات پاد» را به عنوان «مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» منصوب کرد.